اعتراف شوهر عمه به دزدیدن وام زوج جوان

سرهنگ اکبر امینی رئیس پلیس فتای همدان گفت: با مراجعه عروس و داماد همدانی مبنی بر سرقت از حساب بانکی آنان، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی اضافه کرد: مأموران در تحقیقات متوجه شدند برداشت‌های غیرمجاز متعدد به صورت خرید شارژ تلفن همراه از حساب این عروس و داماد صورت گرفته …

سرهنگ اکبر امینی رئیس پلیس فتای همدان گفت: با مراجعه عروس و داماد همدانی مبنی بر سرقت از حساب بانکی آنان، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران در تحقیقات متوجه شدند برداشت‌های غیرمجاز متعدد به صورت خرید شارژ تلفن همراه از حساب این عروس و داماد صورت گرفته است. این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، فردی که از دانش بالای رایانه‌ای برخوردار بود و قصد پاک کردن رد پای خود را در پرونده داشت شناسایی و متخلف دستگیر شد.

سرهنگ امینی ادامه داد: متهم هنگام روبه‌رو شدن با دلایل و مستندات انکار ناپذیر رایانه‌ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد که شوهر عمه داماد است و به دلیل اعتمادی که شاکی به وی داشته اطلاعات حسابی که وام ازدواج وی به آن واریز شده بود را در اختیارش گذاشته و او با خیانت در امانت برداشت‌ها را انجام داده است. وی توصیه کرد شهروندان رمزهای عبور خود را به عنوان یک سند محرمانه محسوب کرده و آنها را به صورت دوره‌ای تغییر دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا