احتمال حضور بهداد در «سنتوری مرد پاییز»

داریوش مهرجویی کارگردان با اشاره به فیلم سینمایی «سنتوری مرد پاییز» گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «سنتوری مرد پاییز» بعد از پایان اجرای نمایش «غرب واقعی» نوشته سم شپارد آغاز می شود. وی ادامه داد: تا زمانی که پیش تولید رسمی فیلم را آغاز نکنم نمی توانم برنامه دقیقی برای زمان ساخت این فیلم سینمایی …

داریوش مهرجویی کارگردان با اشاره به فیلم سینمایی «سنتوری مرد پاییز» گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «سنتوری مرد پاییز» بعد از پایان اجرای نمایش «غرب واقعی» نوشته سم شپارد آغاز می شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که پیش تولید رسمی فیلم را آغاز نکنم نمی توانم برنامه دقیقی برای زمان ساخت این فیلم سینمایی اعلام کنم.

مهرجویی در پایان با اشاره به اینکه هیچ کدام از عوامل این فیلم سینمایی به طور قعطی انتخاب نشده است، گفت: پیش از این اخباری مبنی بر حضور حامد بهداد در «سنتوری مرد پاییزی» منتشر شده بود که این مساله تنها در حد یک خبر غیررسمی است و حضور این بازیگر در این فیلم قطعی نیست.

مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را در یکی از سالن‌های مجتمع سینمایی کوروش در حال اجرا دارد. امین حیایی، محمد خلج زاده، جمال مرتضوی، جمیله فردین و … بازیگران این نمایش هستند.

«غرب واقعی» داستان دو برادر و تضادهای زندگی و رفتاری آن‌ها را روایت می‌کند. مهرجویی خودش این نمایشنامه را به فارسی برگردانده است.

مهرجویی سال‌ها قبل فیلم «سنتوری» را بازی بهرام رادان و گلشیفته فراهانی ساخت ولی این فیلم تا امروز اکران نشده است.

«سنتوری» داستان زندگی علی، نوازنده چیره‌دست سنتور و خواننده محبوب جوانان بود که ناگهان در اوج شهرت و موفقیت دچار اعتباد می‌شود. او می‌گوید همه بدبختی‌ها از وقتی شروع شد که عشق بزرگ زندگی ام، هانیه مرا ترک کرد، اما هانیه زمانی می‌رود که علی مدت هاست در بند اعتیاد گرفتار است…

موسیقی این فیلم با نوازندگی سنتور اردوان کامکار و صدای محسن چاوشی در یادها ماندگار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا