بلیت متروی تهران در مرز مجارستان! +عکس

یکی از مواردی که پیتر بوکائرت (Peter Bouckaert) پیدا کرده، بلیت تکسفره متروی تهران است. ایران به طور مستقیم درگیر موج جدید پناهنده های جنگی نشده است؛ اروپا این روزها گرفتار پناهنده های سوری و افغانی است. مسیر آنها تا اتریش و آلمان، هم از مجارستان می گذرد. البته پناهنده های افغانی که قصد اروپا …

یکی از مواردی که پیتر بوکائرت (Peter Bouckaert) پیدا کرده، بلیت تکسفره متروی تهران است.

ایران به طور مستقیم درگیر موج جدید پناهنده های جنگی نشده است؛ اروپا این روزها گرفتار پناهنده های سوری و افغانی است. مسیر آنها تا اتریش و آلمان، هم از مجارستان می گذرد. البته پناهنده های افغانی که قصد اروپا دارند، به هرحال باید از ایران رد شوند؛ از افغانستان به ایران، تهران و سپس ارومیه می رسند.
بلیت متروی تهران در مرز مجارستان! +عکس

از آنجا به شهر وان و سپس استانبول در ترکیه، از آنجا با چند واسطه به پایتخت یونان، از یونان به مقدونیه، از آنجا به پایتخت صربستان، از صربستان به مجارستان، بعد اتریش، آلمان، دانمارک و بالاخره سوئد.

پیش از این گزارشی درباره نحوه رسیدن پناهنده های افغانی به اروپا منتشر شده بود.

البته شهردار تهران این روزها در بوداپست مجارستان است. محمدباقر قالیباف به دعوت شهردار بوداپست و به منظور آغاز فعالیت کمیته خواهر خواندگی تهران و بوداپست به پایتخت مجارستان سفر کرده است و دیروز هم از پروژه های قطار شهری بوداپست بازدید کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا