ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج – چالوس

سرهنگ جعفر محمدنژاد روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: با توجه به روزهای پایان تعطیلات تابستانی و استقبال چشمگیر مسافران تردد خودروها از جاده کرج به چالوس چشمگیر بوده و بنابر این در نقاطی از این مسیر وضعیت ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است. وی، اظهار کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی، هم اکنون در …

سرهنگ جعفر محمدنژاد روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: با توجه به روزهای پایان تعطیلات تابستانی و استقبال چشمگیر مسافران تردد خودروها از جاده کرج به چالوس چشمگیر بوده و بنابر این در نقاطی از این مسیر وضعیت ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.

وی، اظهار کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی، هم اکنون در نقاطی از این مسیر از جمله تونل کندوان، دزدبن، پل زنگوله و منطقه مرزن آباد چالوس ترافیک نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران، گفت: تاکنون اتفاقی از وقوع سوانح رانندگی دراین مسیر ارتباطی گزارش نشده است و تردد خودروها به آسانی انجام می گیرد.

سرهنگ جعفرنژاد در ادامه از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز جمعه هفته جاری در جاده کرج – چالوس خبرداد و گفت: بر اساس جدول محدودیت های ترافیکی ، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با خط امین ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های این استان است.

مدیرکل هواشناسی استان مازندران نیز در اطلاعیه ای از مواج و توفانی شدن دریای خزر در این مدت خبرداد و به گردشگران و مسافران توصیه کرد در این روزها از شنا و تردد با قایق های کوچک تفریحی در دریا خودداری کنند.

نوربخش داداشی گفت: به دلیل تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور امواج تراز میانی جو از روی سواحل جنوبی دریای خزر شاهد وقوع متناوب رگبار باران ، رعد وبرق ، وزش باد شدید و کاهش دما در استان خواهیم بود.

وی افزود : با توجه به وضعیت هوا در روزهای فوق به سبب مه آلود بودن جاده ها و مناطق کوهستانی رانندگان هنگام تردد با احتیاط رانندگی کنند.

داداشی اضافه کرد : در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها بویژه از روز پنجشنبه تا صبح شنبه هفته آینده پیش بینی می شود.

هوای امروز مازندران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده و بیشینه دمای هوای ساری ۳۰ و کمینه آن ۲۳ درجه گزارش شده که نسبت به روز گذشته یک درجه خنک تر شده است.

از حدود ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج – چالوس ، حدود ۸۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان مازندران قراردارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا