پرونده زنجانی حساسیت اجتماعی دارد

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به لزوم علنی برگزار شدن نخستین جلسه دادگاه بابک زنجانی، گفت: پرونده‌هایی چون پرونده بابک زنجانی، حساسیت ویژه‌ای نزد جامعه و مجلس دارد. وی افزود: پرونده تخلفات بابک زنجانی، پرونده بسیار پیچیده‌ای است. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه متذکر شد: اگرچه علنی برگزار شدن …

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به لزوم علنی برگزار شدن نخستین جلسه دادگاه بابک زنجانی، گفت: پرونده‌هایی چون پرونده بابک زنجانی، حساسیت ویژه‌ای نزد جامعه و مجلس دارد.

وی افزود: پرونده تخلفات بابک زنجانی، پرونده بسیار پیچیده‌ای است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه متذکر شد: اگرچه علنی برگزار شدن نخستین دادگاه بابک زنجانی می‌تواند یکی از محاسن دادگاه مذکور باشد، ولی خب از جهاتی، ما هم توقع نداریم که تمامی بخش‌های دادگاه وی علنی برگزار شود، چرا که ممکن است بعضا مسائلی را ایجاد کند.

پورمختار تصریح کرد: معتقدم وجود برخی از عناوین و یا نام بردن از برخی همکاران و شرکای زنجانی و آنهایی که به نحوی در پرونده تخلفات میلیاردی این متهم دخیل بوده‌اند، نمی‌توانند شرایطی را ایجاد کند که این دادگاه علنی برگزار شود، اما با این حال تصمیم‌گیری در موضوع مذکور به مصلحت دادگاه گذاشته شده است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان تاکید کرد: به شخصه معتقدم اگر دادگاه رسیدگی به پرونده تخلفات بابک زنجانی علنی برگزار شود، اثربخشی زیادی خواهد داشت، لذا این امر می‌تواند حتی در شناساندن این چهره به مردم و اتفاقات پیرامون آن و همچنین در جهت امر تنبه در جامعه مفید فایده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا