ستاره های هالیوود هم بی عیب و نقص نیستند!

مطمئنا برای هر ستاره ای اهمیت دارد که در مقابل چشم هزاران نفر چه در اماکن عمومی، چه در نمایش های تلویزیونی خود یا جلد مجلات، زیبا و ایده آل به نظر برسند، به همین دلیل برای جذابیت خود دست به هر کاری می زنند. حتما فکر می کنید که آنها همیشه و از همه …

مطمئنا برای هر ستاره ای اهمیت دارد که در مقابل چشم هزاران نفر چه در اماکن عمومی، چه در نمایش های تلویزیونی خود یا جلد مجلات، زیبا و ایده آل به نظر برسند، به همین دلیل برای جذابیت خود دست به هر کاری می زنند. حتما فکر می کنید که آنها همیشه و از همه نظر بی عیب و نقص هستند اما باید بگوییم که اینگونه نیست.

به عنوان مثال تعدادی از آنها برخلاف آنچه در تلویزیون می بینید، پوست بدی دارند. بله، جای تعجبی ندارد زیرا آنها هم مانند ما انسان اند و هیچ انسانی کامل نیست. ستاره هایی که نام آنها را در فهرست زیر برایتان آورده ایم، بدترین پوست ها را میان هالیوودی ها دارند.

۱.ریحانا

ریحانا

نوشته های مشابه

اگر چه او همیشه یک آرایشگر خصوصی کنار خود دارد که به زیبایی او رسیدگی می کند اما نتوانست از دست پاپاراتزی ها قسر در رود. اخیرا عکس های زیادی از چهره او منتشر شده که ثابت می کند او نیز جزو افرادی است که پوست بدی دارد.

۲.مایلی سایرس

مایلی سایرس

امروزه مایلی سایرس با پوشیدن لباس های عجیب و غریب اش، تیتر بیشتر روزنامه ها شده است. با دیدن عکس های منتشر شده از این خواننده جوان، به این نتیجه رسیدیم که او از رژیم غذایی سالمی پیروی نمی کند. اگه شما هم به چهره او دقت کنید، می فهمید که پوست صورت او پر از جوش است. متخصصان، سیگار و مشروبات الکی را عاملی بر زشتی پوست صورت می دانند و ما هم می دانیم که مایلی سایرس این قوانین را خیلی رعایت نمی کند.

۳.آدام لوین

آدام لوین

آدام لوین کاملا با مشکلات پوستی آشنا است و از این که دیگران نیز جوش های صورت او را ببینند، هراسی ندارد. او یک بار در مصاحبه خود گفت: «من در دوران نوجوانی از پوست بد صورتم خجالت می کشیدم و مدام خودم را از دوربین ها پنهان می کردم و در اتاقم قایم می شدم. اما اکنون با وجود جوش های صورتم، به این نتیجه رسیدم که هیچ فرقی با دیگران ندارم.»

۴.ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام

می گویند پوست صورت بین آدم ها تفاوت ایجاد نمی کند. ما نیز با دیدن عکس های ویکتوریا بکهام به همین نتیجه رسیدیم. این ستاره همیشه با پوشیدن لباس های زیبا، توجه اطرافیان را از پوست بد صورت اش به لباس زیبا و جذابش جلب می کند. اگر چه ویکتوریا بکهام که اکنون مادر ۴ فرزند است، به سادگی می تواند به کمک لیزر یا عمل های جراحی، پوست صورت خود را بهبود بخشد اما او روش های طبیعی را بیشتر ترجیح می دهد و اعتقاد دارد که تاثیرگذارترند.

۵.برد پیت

برد پیت

چه  کسی باور می کند که این ستاره  محبوب هالیوودی قربانی مشکلات پوست است؟ بله، او نیز با مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه دست و پنجه نرم می کند. این طور که به نظر می رسد او شیوه لایه‌برداری پوست یا درم ‌ابریژن (نوعی لایه‌برداری لایه‌های سطحی پوست که به‌ منظور زیباسازی، جوان‌سازی و رفع اسکار سطحی پوست انجام می‌گیرد) را انجام می دهد.

۶.آلیشا کیز

آلیشا کیز

اگر چه این خواننده مشهور سبک آر اند بی، ترانه‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی به خوبی می داند چگونه چون ستاره ای بدرخشد اما نمی داند چگونه مشکلات پوستی خود را از دید مردم پنهان کند. با یک نگاه گذرا به چهره او در می یابید که او هم قربانی مشکلات پوستی و جوش های فراوان است. شاید دوران عادت ماهانه و تغییرات هورمونی در این دوره، مهمترین عامل آکنه های صورت او است.

۷.مگان فاکس
مگان فاکس

چهره زیبای مگان فاکس او را تبدیل به یکی از جذاب ترین زنان کرده است. حرفه بازیگری و مانکنی او از زمانی آغاز شد که توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال ۱۹۹۹ بدست آورد. او کار بازیگری را با فیلم تعطیلات در «آفتاب» آغاز کرد و بیشترین شهرتش را برای شرکت در سریال آرزو و ایمان بدست آورد. با وجود علاقه زیادی که دوربین خبرنگاران به چهره او دارند، ما به خوبی می توانیم پوست ناهموار او را مشاهده کنیم.

۸.کامرون دیاز

کامرون دیاز

کامرون دیاز بارها درباره مشکلات پوستی خود میان مردم سخن گفته است. او در مصاحبه ای که با یک مجله داشت، گفت: «من پوست به شدت آسیب دیده ای داشتم. واقعا شرم آور بود. هر کاری هم که بگویید برای بهبود آن انجام دادم.» بله با کمی دقت ما هم حرف او را تایید می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا