اعلام مبلغ عیدی کارمندان

تسنیم: محمدباقر نوبخت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اعلام اینکه عیدی کارمندان دولت در سال گذشته ۶۰۳هزار تومان بود گفت: امسال این مبلغ ۶۸۷هزار تومان خواهد بود و در بودجه سال آینده نیز به ۷۵۰هزار تومان خواهد رسید. نوبخت همچنین از واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه طی روزهای بیست و هفتم یا …

تسنیم: محمدباقر نوبخت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اعلام اینکه عیدی کارمندان دولت در سال گذشته ۶۰۳هزار تومان بود گفت: امسال این مبلغ ۶۸۷هزار تومان خواهد بود و در بودجه سال آینده نیز به ۷۵۰هزار تومان خواهد رسید.
نوبخت همچنین از واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه طی روزهای بیست و هفتم یا بیست و هشتم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط خبر داد و گفت: مبلغ یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته است.
* افزایش حقوق کارمندان دولت کمتر از ۱۰درصد نخواهد بود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه بخشنامه تدوین لایحه بودجه سال آینده به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، افزود: افزایش حقوق کارکنان نیز کمتر از ۱۰ درصد نخواهد بود و پیش‌بینی می‌کنیم نرخ تورم نیز به ۱۰ تا ۱۱ درصد برسد.
وی گفت: البته هنوز لایحه بودجه قطعی نشده است و تلاش می‌کنیم کسانی که سطح حقوقشان پایین است ازجمله بازنشستگان بیشتر تقویت شوند و تا ۱۵ آذر تلاش می‌کنیم لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کنیم.

دکمه بازگشت به بالا