۵۰ آمبولانس هوایی در راه است

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران، گفت:‌ محدودیت‌های منابع و عقب‌افتادگی در پرداخت‌ها موجب کدورت بین ارائه‌دهندگان و خریداران خدمت می‌شود. وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایران قول داده‌اند معوقات خود را تا پایان شهریور تسویه کنند. از همکاران عزیز می‌خواهیم این دو هفته را …

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران، گفت:‌ محدودیت‌های منابع و عقب‌افتادگی در پرداخت‌ها موجب کدورت بین ارائه‌دهندگان و خریداران خدمت می‌شود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایران قول داده‌اند معوقات خود را تا پایان شهریور تسویه کنند. از همکاران عزیز می‌خواهیم این دو هفته را نیز صبر کنند تا بیمه‌ها پرداخت‌ها را انجام دهند.

وزیر بهداشت در پاسخ به سؤالی درباره طرح تجمیع بیمه‌ها اظهار داشت:‌ تجمیع بیمه‌ها ساختاری است که اکنون مورد هدف و نظر ما نیست. اکنون آنچه مدنظر ما است پرداخت معوقات افرادی است که از بهمن‌ماه تاکنون دریافتی نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: بیمه‌ها مشکلاتی دارند و از دولت طلب‌کارند. هر کدام از ما با افرادی که برایمان کار می‌کنند، مواجهیم. من در حوزه سلامت باید پاسخگوی پزشک، پرستار و داروخانه‌ها باشم و عدم پرداخت هزینه‌ها برای آن‌ها قابل قبول و قانع‌کننده نیست.

هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره ارتقا آمبولانس هوایی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این زمینه از هلال احمر خرید خدمت کنیم و ظرف ۵ سال آینده ۴۵ تا ۵۰ آمبولانس هوایی داشته باشیم. امکانات این آمبولانس‌ها به گونه‌ای خواهد بود که زیر ۱۵ دقیقه فرد را به مراکز درمانی می‌رساند.

دکمه بازگشت به بالا