انتقاد شدید ذوالنور از آیت الله هاشمی

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی مجمع اصولگرایان استان قم که در منزل شهید دهشیری برگزار شد گفت: قدر مسلم این است که در برجام از خطوط قرمز عبور شده و این امر قابل انکار نیست. البته تیم مذاکره کننده هرچند در گوشه و کنار به این امر اشاره کرده‌اند اما جرأت اعلام صریح …

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی مجمع اصولگرایان استان قم که در منزل شهید دهشیری برگزار شد گفت: قدر مسلم این است که در برجام از خطوط قرمز عبور شده و این امر قابل انکار نیست. البته تیم مذاکره کننده هرچند در گوشه و کنار به این امر اشاره کرده‌اند اما جرأت اعلام صریح آن ندارند و منتقدین را همنوا با اسرائیل می‌نامند‌ و به جای اینکه فریادهایشان را بر سر دشمنان بزنند بر سر دلسوزان داخلی می‌زنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نابسامانی اوضاع اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اوضاع اردوگاه اصلاحات به دلیل فقدان رهبر نابسامان است.

وی ادامه داد: از گذشته تاکنون اصلاح‌طلبان هیچ وقت یک رهبر قوی مشخص نداشته‌اند، هر چند سید محمد خاتمی در دوره‌ای فرشته نجات آنها شد اما واقعیت این است که در حال حاضر نه عارف و نه موسوی خویینی‌ها و نه حتی هاشمی رفسنجانی هیچ یک نمی‌توانند رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده بگیرند. باشد

ذوالنور با بیان ویژگی‌های رهبر مورد علاقه اصلاح‌طلبان گفت: آن‌ها به دنبال کسی می‌گردند که هم سوابق انقلابی داشته باشد و هم روحانی باشد و هم محبوبیت عمومی داشته باشد اما هاشمی‌رفسنجانی به دلیل وضعیت خانواده‌اش گزینه مناسبی برای ریاست اردوگاه اصلاحات نیست.

وی با بیان اینکه رفسنجانی به دنبال شخصیت‌سازی است گفت: وقتی می‌بینیم که رفسنجانی، سیدحسن خمینی را علامه کم‌نظیر می‌نامد متوجه می‌شویم که این سخنان غیرعلمی و خلاف واقع‌بینی است اما او این کار را می‌کند تا هم سید حسن را کنترل کند هم در بزنگاه مناسب از او استفاده کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تندرو خواندن اصولگرایان توسط اصلاح‌طلبان را مسئله بی‌اهمیتی خواند و خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی ندارد که ما به این حرف‌ها اهمیت دهیم بلکه باید از آنان بپرسیم که تعریف شما از تندروی و کندروی چیست؟

وی افزود: اگر ما از مواضع فعلی عقب‌نشینی کنیم، فردا دشمنی با اسرائیل را نیز تندروی می‌خوانند.

ذوالنور با بیان اینکه روحانی و رفسنجانی در یک پازل فکری قرار دارند گفت: این دو نفر از نظر تفکرات سیاسی، اقتصادی، دشمن شناسی و همه چیز مثل هم هستند.

وی افزود: تئوری این‌ها در مباحث نظامی این است که به جای تقویت نیروی دفاعی باید کمی جلوی آمریکا انعطاف نشان دهیم تا امنیت ملی تامین شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبیین استراتژی نفوذ در نظام سلطه تصریح کرد: دشمن گاهی به صورت نظامی و گاهی به صورت اقتصادی وارد حمله می‌شود اما وقتی از این دو گزینه نتیجه نمی‌گیرد تلاش می‌کند با نفوذ در سران سیاسی، در انقلاب استحاله ایجاد کند.

وی ادامه داد: اوباما صریحا گفته است که امیدواریم در آینده نسلی در ایران به حکومت برسند که شر و شور رهبران سیاسی فعلی را نداشته باشند و نسبت به آمریکا انعطاف نشان دهند.

ذوالنور هدف پی ام دی را نفوذ هرچه بیشتر دانست و گفت: غرب زمانی به عراق حمله کرد که مطمئن شد این کشور سلاح کشتار جمعی ندارد.

وی در بخش دیگران سخنان خود با اشاره به جریان تشیع انگلیسی اظهار کرد: متاسفانه سیاست خاصی برای مقابله با این جریان نداریم و هر ارگان به تنهایی اگر احساس تکلیف کرد ورود پیدا می‌کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این جریان در ایام محرم حاضر بود که هیئت‌هایی که از نصب تصاویر امام و شهدا پرهیز می‌کردند تا ۴۰ میلیون تومان کمک مالی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا