اظهارنظر محسن رضایی درباره حاج قاسم

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه دفاعیه یکی از دانشجویان دکترای دانشگاه امام حسین(ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیروهای نظامی ایران در کشورهای عراق و سوریه اظهار داشت: ایران هیچ نیروی نظامی سازمان یافته مثل تیپ و لشگری را در هیچ کشور منطقه ندارد،. وی افزود: کمک‌های ایران در …

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه دفاعیه یکی از دانشجویان دکترای دانشگاه امام حسین(ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیروهای نظامی ایران در کشورهای عراق و سوریه اظهار داشت: ایران هیچ نیروی نظامی سازمان یافته مثل تیپ و لشگری را در هیچ کشور منطقه ندارد،.

وی افزود: کمک‌های ایران در تقویت ارتش سوریه و عراق عمدتاً کمک‌های مستشاری است، ایران به آموزش و انتقال تجارب و مشورت دادن به ارتش‌های عراق و سوریه کمک می‌کند و از هر نوع دخالت در کشورهای منطقه پرهیز می‌کند.

رضایی در پاسخ به سوال یکی از حضار مبنی بر اینکه فرماندهی آقای قاسم سلیمانی را چگونه می بینید، تصریح کرد: قاسم سلیمانی از فرماندهان موفق دفاع مقدس هستند و از آن زمان تا کنون هم ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده است، فردی با تجربه است و از دوستان صمیمی من هستند علاقه من به ایشان مثل علاقه‌ای است که من به حسین خرازی و احمد کاظمی داشتم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا