نظر انگلیسی‌ ها درباره حضور در اتحادیه اروپا

اکثریت مردم انگلیس در شرایط کنونی که اتحادیه اروپا با بحران مهاجران روبرو شده است خواستار جدا شدن از این اتحادیه شده اند. در یک نظرسنجی که روز شنبه نتایج آن منتشر شد اکثر مردم انگلیس جدایی از اتحادیه اروپا را به نفع مردم این کشور ارزیابی کردند. در این نظرسنجی که از سوی موسسه …

اکثریت مردم انگلیس در شرایط کنونی که اتحادیه اروپا با بحران مهاجران روبرو شده است خواستار جدا شدن از این اتحادیه شده اند. در یک نظرسنجی که روز شنبه نتایج آن منتشر شد اکثر مردم انگلیس جدایی از اتحادیه اروپا را به نفع مردم این کشور ارزیابی کردند.

در این نظرسنجی که از سوی موسسه سورویشن برگزار شد و نتایج آن از طریق ایمیل برای روزنامه ها فرستاده شد، حدود ۵۱ درصد مردم جدایی از اتحادیه اروپا و ۴۹ درصد شرایط گذشته را خواستار شدند.

نظرسنجی های گذشته در ماه‌های ژوئن و جولای نیز چنین نتیجه ای را تایید می کنند. قرار است یک همه پرسی رسمی از مردم انگلیس برای ماندن در اتحادیه اروپا یا جدا شدن از این اتحادیه برگزار شود.

این در حالی است که حزب مستقل انگلیس یکی از مخالفان جدی ماندن انگلیس در جمع کشورهای اتحادیه اروپا است. این حزب می گوید دولت نمی تواند به عنوان عضو از اتحادیه اروپا آزادی کارگران را تضمین کند.

نکته جالب نظرسنجی موسسه سورویشن این است که بیشتر کسانی که موافق عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا هستند گفته اند در صورت ادامه بحران مهاجران نظر خود را تغییر خواهند داد. گفتنی است این نظرسنجی سوم تا چهارم سپتامبر بین ۱۰۰۴ نفر از مردم انگلیس برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا