هشدار نقدی درباره القاء «ما نمی توانیم»

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نهمین اردوی خانوادگی فرهنگی بصیرتی بسیجیان صدا و سیما که در مجتمع فرهنگی تفریحی زیباکنار برگزار شد، آمریکا را دشمن ملت های آزادیخواه و استقلال طلب دانست و گفت: بعد از فروپاشی شوروی دکترین اصلی آمریکا حاکمیت بر جهان بوده و این مسئله را به دنیا نیز …

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نهمین اردوی خانوادگی فرهنگی بصیرتی بسیجیان صدا و سیما که در مجتمع فرهنگی تفریحی زیباکنار برگزار شد، آمریکا را دشمن ملت های آزادیخواه و استقلال طلب دانست و گفت: بعد از فروپاشی شوروی دکترین اصلی آمریکا حاکمیت بر جهان بوده و این مسئله را به دنیا نیز دیکته کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز شکست هیمنه استکباری آمریکا خواند و تصریح کرد: محاسبات آمریکا با پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی به هم ریخت، چرا که این پیروزی با معادلات مادی سازگار نبود و متفکرین آنها مدتها بعد از مطالعه و تحقیق واژه قدرت نرم را ایجاد و بر اساس آن تعاریف جدیدی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: غربی ها که با مفاهیمی مثل معنویت، توکل و کار برای رضای خدا، آشنایی چندانی نداشتند و برای آن در پدیده‌های مختلف نقشی قائل نبودند، پیروزی انقلاب را به نوعی طبق تفاسیر مادی با مفهوم قدرت نرم تعریف کردند.

نقدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در عرصه سیاسی، نظامی، اقتصادی، رسانه ای، بین المللی و …  در محاسبات مادی برتری قاطع دارند، تصریح کرد: با اینکه تمام اهرم در اختیار دشمن است، چطور تفکر انقلاب در حال پیشروی است و تا کنون با همه دشمنی غرب و توان و تلاش آنها در کشورهای منطقه این تفکر انقلاب اسلامی است که قدرت را در دست دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا می خواهند جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کانون جوشان آزادیخواهی و معنویت در جهان را متوقف کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تفرقه افکنی و نفوذ در انقلاب را دو دستور کار اصلی دشمن برای شکست انقلاب دانست و افزود: آمریکایی ها و اسلافشان گروه های تکفیری را برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان ایجاد کردند. آنها قصد دارند چهره اسلام را مشوه کنند و اسلامی خشن را به مردم جهان معرفی کنند و با این کار روند فزاینده گرایش مردم آمریکا و اروپا به اسلام را آهسته تر کنند.

وی القاء باور «ما نمی توانیم» را به عنوان معبر اصلی دشمن برای نفوذ در افکار عمومی مردم ایران، معرفی کرد و تأکید کرد: دشمن تلاش می کند، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ملت ایران را منوط برقراری رابطه با استکبار کند و این باور را میان مردم گسترش دهد تا با این روش زمینه ورود و نفوذ خود را در کشور مهیا کند.

نقدی اظهار داشت: معبر خطرناک دیگری که دشمن بر آن تکیه دارد، ترویج این تفکر است که زندگی آرام، سعادتمند، شاداب و با نشاط در گرو سبک زندگی غربی است.

وی بدبختی، ناامنی، اوضاع نابسامان اجتماعی و بحران های خانوادگی را دستاورد سبک زندگی غربی برای مردم غرب دانست و گفت: در حالی که ملت ما با داشتن پشتوانه عظیم تفکر اسلامی و دینی در طول تاریخ نقش آفرین و پیشرو بوده، باید با این تفکر خطرناک مقابله کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز رسالت رسانه انقلاب، مبارزه با این توهم است که راه سعادت در سبک زندگی غربی است.

دکمه بازگشت به بالا