فیلیپین هم مقابل ایران زانو زد

تیم ملی کشورمان دیشب موفق شد در ششمین بازی خود در سی و هفتمین دوره رقابتهای جام ویلیام جونز مقابل فیلیپین قهرمان ۴ دوره این بازیها با حساب ۷۴بر۶۵به برتری دست یابد و مقتدرانه در صدر جدول یکه تازی کند. ملی پوشان کشورمان با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی، حامد حدادی، داورپناه، یخچالی و ساهاکیان به …

تیم ملی کشورمان دیشب موفق شد در ششمین بازی خود در سی و هفتمین دوره رقابتهای جام ویلیام جونز مقابل فیلیپین قهرمان ۴ دوره این بازیها با حساب ۷۴بر۶۵به برتری دست یابد و مقتدرانه در صدر جدول یکه تازی کند.
ملی پوشان کشورمان با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی، حامد حدادی، داورپناه، یخچالی و ساهاکیان به زمین مسابقه آمدند و در کوارتر اول با نتیجه ۱۷بر۱۴ به برتری رسیدند و با تکیه بر دفاع منطقی و بازی منسجم رو دررو در پایان نیمه نخست ۳۴بر۳۱ فیلیپین را شکست دادند.
در نیمه دوم هم بچه ها همان روند خوب خود را ادامه داده و در نهایت با پیروزی ۲۰بر۱۳ در کوارتر سوم و۲۰بر۱۸ در کوارتر چهارم و ۷۴بر۶۵ در پایان کار و ثبت پیروزی پنجم مقابل فیلیپین همچنان در صدر باقی ماندند.
روزبه ارغوان و سجاد مشایخی در ترکیب امروز حضور نداشتند. ضمن اینکه حامد حدادی با عملکرد درخشان خود یعنی کسب ۲۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و سه پاس گل، بهترین بازیکن زمین بود.
دیدار بعدی تیم ملی کشورمان امروز (جمعه) ساعت ۱۵:۳۰ مقابل چین تایپه الف خواهد بود که برد در این دیدار به منزله طی نمودن بخش زیادی از جاده قهرمانی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا