قلعه‌نویی این روزها چه می‌کند/ سفرهای پرتعداد و نظارت بر تجارت!

در واقع او درحال تجربه کردن آرامش مطلق و زندگی در کنار خانواده خود است، چیزی که سالهای سال بود برای او وجود خارجی نداشت و زندگی‌اش تحت تاثیر فشار‌های مردم و رسانه‌ها و بازیکنان بود. امیر قلعه‌نویی این روزها یا در حال سفر است یا در حال تدارک برای سفر به غرب و استراحت …

در واقع او درحال تجربه کردن آرامش مطلق و زندگی در کنار خانواده خود است، چیزی که سالهای سال بود برای او وجود خارجی نداشت و زندگی‌اش تحت تاثیر فشار‌های مردم و رسانه‌ها و بازیکنان بود. امیر قلعه‌نویی این روزها یا در حال سفر است یا در حال تدارک برای سفر به غرب و استراحت بیشتر.

از امیر دشت در شمال کشور بگیرید تا برسید به تهران و رشت این روزها زیر لاستیک های اتومبیل امیر قلعه نویی می‌چرخند و البته هر کجا که باشد باید جوری برنامه ریزی کند که فوتبال‌ها را ببیند چه فوتبال‌های اروپایی و چه لیگ برتر ایران.

شاید این روزها خانواده امیر قلعه نویی اصلا دوست نداشته باشند که امیر در تیمی سرمربی شود و یک فصل آرامش را حق خود بدانند. امیر قلعه نویی البته در روزهایی که در تهران هم هست برنامه ویژه‌ای دارد.

او صبح ها به ورزشگاه انقلاب می‌رود و ورزش می‌کند، پس از ورزش به پروژه های تجاری‌اش سرکشی می‌کند و وقت نهار به رستوران خود می‌رود و دوستانش را ملاقات می‌کند، برای عصر اگر کار خاصی نداشته باشد به خانه می‌رود و استراخت می‌کند و به فرزندان خود رسیدگی می‌کند.

او این روزها البته اصلا خوشحال نیست، شاید عادت به کار سخت و عادت به بورس خبری و جنگ برای قهرمانی کمی او را از شرایط طبیعی خودش دور کرده باشد اما با وجود خوشحال نبودن نمی توان کتمان کرد که او آرام آرام است و بی دغدغه!

مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا