کنسرت محسن یگانه در انزلی لغو شد

محسن یگانه با اعلام این خبر و طی یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مردم نازنین استان گیلان توجه داشته باشند که کنسرت بندرانزلی (جمعه ششم شهریور) به دلیل عدم هماهنگی تهیه کننده با گروه ارکستر و انتقال مکان اجرا به سالنی نامناسب و همچنین عدم پایبندی ایشان به تعهدات ذکر شده در قرارداد، لغو …

محسن یگانه با اعلام این خبر و طی یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مردم نازنین استان گیلان توجه داشته باشند که کنسرت بندرانزلی (جمعه ششم شهریور) به دلیل عدم هماهنگی تهیه کننده با گروه ارکستر و انتقال مکان اجرا به سالنی نامناسب و همچنین عدم پایبندی ایشان به تعهدات ذکر شده در قرارداد، لغو شده و هرگونه بلیت فروشی غیرقانونیست.»

بر اساس این گزارش، کنسرت بعدی محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ، در تاریخ شنبه ۲۸ شهریور، در کشور امارات و سالن النصر شهر دوبی برگزار می‌شود.

1 دیدگاه

  1. کنسرت در غروب روز چهارشنبه مورخ ۴ شهریور یعنی ۴۸ ساعت قبل از برگزاری کنسرت مجوزش صادر شد و اونم مجوزی با کمی جریانات بله و خیر و پیرامون اون. وقتی کنسرت در این تاریخ تایید شد اونم نه قطعی و اجازه فروش بلیط نداشت. به نظر شما در طی ۴۸ ساعت چگونه باید فروش بلیط و سایر هماهنگی ها صورت میگرفت.
    ضمنا با سالن های مختلفی عقد قرارداد شد که از سوی برخی ارگان های ذیربط و اعمال فشار قرارداد باطل شد.
    سنگ اندازی های زیادی صورت گرفت و همه اتفاقات رو از سمت تهیه کننده ندانید

دکمه بازگشت به بالا