تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج – قزوین

عباس صفری دقایقی قبل اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی هفته، در حال حاضر ترافیک اکثر محورهای استان البرز به ویژه آزادراه‌های تهران – کرج و کرج – قزوین نیمه سنگین و پرتردد است. وی تصریح کرد: این وضعیت احتمال تصادفات رانندگی را افزایش می‌دهد و متاسفانه عصر امروز یک تصادف زنجیره‌ای در …

عباس صفری دقایقی قبل اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی هفته، در حال حاضر ترافیک اکثر محورهای استان البرز به ویژه آزادراه‌های تهران – کرج و کرج – قزوین نیمه سنگین و پرتردد است.

وی تصریح کرد: این وضعیت احتمال تصادفات رانندگی را افزایش می‌دهد و متاسفانه عصر امروز یک تصادف زنجیره‌ای در استان البرز گزارش شد.

این مسئول افزود: تصادف فوق حدود ساعت ۱۶ امروز و در محدوده منطقه خور از توابع شهرستان ساوجبلاغ اتفاق افتاد و در آن ۵ خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند.

صفری افزود: به علت وقوع این تصادف سنگین و اعزام خودروهای امدادی، اورژانس و پزشکی و همچنین خودروهای سنگین برای جابه‌جایی خودروهای آسیب دیده، ترافیک سنگینی در لاین شمالی آزادراه کرج – قزوین ایجاد شد.

وی اعلام کرد: با تلاش ماموران راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های خدماتی و امدادی، هم‌اکنون خودروهای آسیب دیده به کنار جاده منتقل شده‌اند، اما همچنان ترافیک در این محور نیمه‌سنگین است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا تصادف فوق مصدوم و یا کشته‌ای داشته است، گفت: در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و به وسیله آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

صفری گفت: خوشبختانه تا این لحظه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – قزوین کشته‌ای نداشته است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در ایام تعطیلات آخر هفته، ضمن اینکه با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری و بر رعایت قانون تاکید می‌کنند، با احتیاط رانندگی کنند.

دکمه بازگشت به بالا