اخبار شنیده‌ها و شایعات!

 بهزاديان نژاد آزاد شد شنیده شد که رئيس ستاد انتخابات ميرحسين موسوي يكي از كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري دهم روز دوشنبه آزاد شد. قربانعلي بهزاديان نژاد كه پس از حوادث انتخابات رياست‌جمهوري دهم بر اساس حكم دادگاه به تحمل ۵ سال حبس محكوم و ۷ دي ماه ۸۸ به زندان منتقل شده بود، آزاد شد. واكنش …

 بهزاديان نژاد آزاد شد
شنیده شد که رئيس ستاد انتخابات ميرحسين موسوي يكي از كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري دهم روز دوشنبه آزاد شد. قربانعلي بهزاديان نژاد كه پس از حوادث انتخابات رياست‌جمهوري دهم بر اساس حكم دادگاه به تحمل ۵ سال حبس محكوم و ۷ دي ماه ۸۸ به زندان منتقل شده بود، آزاد شد.

واكنش عروس محمد علي رامين به تغيير نام
شنیده شد که مهناز افشار نام فرزندش را قبل از تولد «ليا» خطاب كرده بود كه پس از مدتي سينما ژورنال از عبري بودن اين نام خبر داد. پارسينه نوشت؛ سپس بعد از زايمان در آلمان و انتشار تصويري از نوزادش در فضاي مجازي نام او را ليانا خطاب كرد كه موجب به وجود آمدن ابهاماتي براي رسانه‌هاي خبري شد و خبري درباره «تغیير نام فرزند مهناز افشار» انتشار پيدا كرد. اين هنر پيشه در پست توئيتري‌اش به اين ابهامات پاسخ داد اما به گونه‌اي ديگر. نام فرزند مهناز افشار تغيیر نكرد! خستگي ناپذير در دروغ كليك و لايك و فالوئر به چه قيمتي؟ نام فرزند من ليا (مخفف ليانا) بوده و هست.

گذشت خانواده خليلي از قصاص قاتل فرزندشان
شنیده شد که پدر و مادر علي خليلي به عنوان اولياي‌دم فرزندشان با انتشار نامه‌اي از حق خود در قصاص قاتل فرزندشان اعلام گذشت كردند. ايسنا نوشت؛ در بخشي از اين نامه آمده است: فرزند شهيدمان؛ با وجود همه قصورها، كوتاهي‌ها و گاه دلشكستگي‌هايي كه طي اين ۴ سال در حق ما روا شد، ما نيز به تو اقتدا كرده و با استعانت از الطاف خفيه الهي و با توسل به قلب عالم امكان، حضرت بقيه‌ا…‌الاعظم ارواحنا‌ له‌الفدا، به اميد يك لبخند آقا و رهبرمان حضرت آيت‌ا… سيدعلي خامنه‌اي، بدون ذره‌اي چشم‌داشت مراتب گذشت قاطع و منجز خويش را از حق قصاص خود به اطلاع عموم مردم حزب‌ا… ايران مي‌رسانيم.

تكذيب تصنيف شجريان براي هاشمي
شنیده شد که خبر آماده‌سازي يك تصنيف با مضمون و محتوايي درباره خدمات و تلاش‌هاي حضرت آيت‌ا… هاشمي‌رفسنجاني توسط محمدرضا شجريان، تكذيب شد. ايسكانيوز نوشت؛ خبر انتشار يك تصنيف با مضمون و محتوايي درباره خدمات و تلاش‌هاي حضرت آيت‌ا… هاشمي‌رفسنجاني توسط محمدرضا شجريان كه امروز در برخي از سايت‌ها منتشر شده، توسط موسسه دل آواز -شركت انحصاري پخش آثار استاد محمدرضا شجريان- تكذيب شد. همچنين دكتر طه هاشمي، معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي طي صحبت با خبرنگار ايسكانيوز اساس اين خبر را كذب محض دانسته و گفت: تاكنون نه مذاكره‌اي با آقاي شجريان در اين زمينه شده است و نه آيت‌ا… هاشمي‌رفسنجاني نياز به چنين كاري دارد. طه هاشمي ادامه داد: اگر ما مي‌خواستيم چنين كاري كنيم نياز نبود آن را مخفيانه انجام دهيم و آن را حتما علني مي‌كرديم.

نوشته های مشابه

آخرين وضعيت خبرنگار مجروح ايراني در سوريه
شنیده شد که محمد حسن حسيني خبرنگار خبرگزاري صداوسيما كه در جريان پوشش خبري عمليات ارتش سوريه در ارتفاعات لاذقيه مجروح شده بود با تلاش تيم پزشكي در بيمارستان دراجي لاذقيه هوشياري خود را به دست آورد. به گزارش خبرگزاري صداوسيما از لاذقيه محمد حسن حسيني که به همراه گروه خبري بعداز‌ظهر دیروز در مناطق عملياتي ارتش سوريه در ارتفاعات لاذقيه حضوريافته بود، در زمان پوشش خبري در منطقه عملياتي براثر اصابت گلوله خمپاره از چند ناحيه مجروح شد. خبرگزاري صداوسيما نوشت؛ حسینی به سرعت به بيمارستان الحفه لاذقيه منتقل مي‌شود و به‌دليل نياز به بخش ‌آي‌.سي‌.يو به بيمارستان دراجي انتقال مي‌يابد. بنا به گفته كادر پزشكي خوشبختانه وي، در ‌آي‌.سي‌.يو اين بيمارستان هوشياري خود را به دست ميآورد و در صورت بهبودي نسبي فردا به بيمارستاني در دمشق منتقل خواهد شد.

تكذيب پايگاه اجتماعي عارف
شنیده شد که در پي ايجاد گروه‌هايي با نام پايگاه خبري- تحليلي اميدنامه و نظاير آن در شبكه‌هاي اجتماعي اين پابگاه خبري در اطلاعيه‌اي انتساب چنين گروه‌هايي به خود را تكذيب كرد. ايلنا نوشت؛ متن اين اطلاعيه به شرح زير است: در پي ايجاد گروه‌هايي با عنوان «اميدنامه» و اسامي مشابه در شبكه‌هاي اجتماعي به اطلاع كاربران محترم مي‌رساند پايگاه خبري اميدنامه فعلا در هيچ‌يك از شبكه‌هاي اجتماعي حضور ندارد وچنين گروه‌هاي با نام «اميدنامه» بدون هماهنگي با مديريت پايگاه خبري ايجاد شده است و مسئوليتي بر عهده اين پايگاه خبري و مديريت آن نيست. مطمئنا هر زمان كه پايگاه خبري-تحليلي اميدنامه بخواهد در شبكه‌هاي اجتماعي حضور داشته باشد به صورت رسمي از سوي اين پايگاه خبري اطلاع‌رساني خواهد شد و فرد و افرادي كه تاكنون مبادرت به ايجاد چنين گروه‌هايي كردند، هيچگونه ماموريتي از طرف پايگاه خبري اميدنامه ندارند.

تجمع دانشجویان در مقابل مجلس
شنیده شد که جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور بعد از ظهر دیروزمقابل مجلس تجمع کردند. ایسنا نوشت؛‌ این دانشجویان با تجمع مقابل مجلس اعتراضاتی را نسبت به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ و همچنین بازگشایی سفارت انگلیس در تهران مطرح کردند. تجمع کنندگان پلاکاردهایی با این مضامین در دست داشتند: «بازرسی را نمی‌پذیریم؛ چه مدیریت شده چه نشده»،  «لغو تحریم‌ها، هشت سال دیگر مطرح است؟» «چرا مجلس برای مطالبه حق مردم سکوت می‌کند؟»، «نه تحمیل و نه تاخیر؛ قطع مسیر ذلت». این دانشجویان همچنین شعارهای «مرگ بر آمریکا »، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «نه سازش نه‌تسلیم نبرد با آمریکا»، «نماینده ملت حمایت حمایت»، «هیهات من الذله» سردادند. همچنین این تجمع کنندگان ماکتی از یک اسب را بالای سر خود داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «برجام اسب تروی آمریکا».

نگاه مديريتي تبديل قم به واتيكان نادرست است
شنیده شد که آيت‌ا… محمد جواد فاضل لنكراني در ديدار شهردار قم گفت: بزرگان، قم را شهر علم و تقوا دانستند و ائمه اطهار(ع) هم نگاه ويژه‌اي به قم داشته‌اند. عضو جامعه مدرسين حوزه، قم را پايتخت انقلاب اسلامي دانست و ابراز داشت: بايد زائراني كه به شهر قم مي‌آيند بيشترين بهره را از فضاي معنوي اين شهر ببرند. وي افزود: متاسفانه نگاه‌هايي در مديريت و عمران در قم بود كه اجازه رشد را نمي‎داد از جمله اينكه قم بايد همچون واتيكان باشد و حتي كارخانجات در اين شهر ساخته نشود كه مرحوم آيت‎ا… فاضل لنكراني نيز به‌شدت با اين تفكر مقابله كردند زيرا معتقد بودند كه درست است كه قم شهر علم و اجتهاد است ولي نبايد از نظر اشتغالزايي و كار و توليد زيبايي شهري چيزي كم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا