جوانان کره شمالی جوگیر شدند!

رهبر کره شمالی در پی تبادل آتش توپخانه های دو کره در منطقه مرزی در هفته گذشته به ارتش فرمان آماده باش فوق العاده داد و وضعیت جنگی اعلام کرد. به دنبال این خبر بیش از یک میلیون جوان در کره شمالی برای ورود به ارتش به منظور دفاع از کشورشان طبق فرمان رهبر خود …

رهبر کره شمالی در پی تبادل آتش توپخانه های دو کره در منطقه مرزی در هفته گذشته به ارتش فرمان آماده باش فوق العاده داد و وضعیت جنگی اعلام کرد.

به دنبال این خبر بیش از یک میلیون جوان در کره شمالی برای ورود به ارتش به منظور دفاع از کشورشان طبق فرمان رهبر خود اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری کره شمالی روز دوشنبه ضمن تایید این خبر، گزارش کرده است که صبر مردم و نیروهای نظامی کره شمالی رو به پایان است.

این خبرگزاری می افزاید: آنها می خواهند آتش خشم خود را با توان هر چه بیشتر بر روی کسانی بریزند که تحریک و تهدید برای کره شمالی هستند.

کره شمالی اعلام کرده است که مردم این کشور در کنار نظامیان آماده دفاع از کشورشان در برابر بدخواهان هستند.
این خبرگزاری تصریح کرده است: شمار کسانی که آماده رفتن به جنگ هستند ساعت به ساعت در کره شمالی در حال افزایش است.

دو کره از عصر روز شنبه – ۳۱ مرداد – در حال مذاکراتی دشوار هستند تا راهی برای پایان دادن به اختلافات خود پیدا کنند.
با اینکه تاکنون مذاکرات دو طرف نتیجه ای نداشته است اما هر دو طرف ظاهرا نمی خواهند بحران بیش از این گسترش پیدا کند و در حال نمایش دادن توان خود به شکل متقابل هستند.

گزارش شده است که ۵۰ فروند زیردریایی کره شمالی پایگاه های خود را برای انجام عملیات احتمالی علیه کره جنوبی و آمریکا ترک کرده اند و همزمان آمریکا و کره در حال تقویت نیروهای ضد زیردریایی خود در منطقه شبه جزیه کره هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا