تکذیب ضرب و شتم مدیرعامل شرکت مس

احمد مرادعلیزاده روز یکشنبه در نشستی با کارکنان مس منطقه کرمان گفت: این شرکت برنامه‌ای برای کاهش حقوق و مزایای کارکنان ندارد و شایعاتی که در این مورد منتشر شده، بی اساس است. وی که در حضور بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان منطقه کرمان سخن می‌گفت، اظهار کرد: ادامه یافتن شرایط تحریم بین المللی …

احمد مرادعلیزاده روز یکشنبه در نشستی با کارکنان مس منطقه کرمان گفت: این شرکت برنامه‌ای برای کاهش حقوق و مزایای کارکنان ندارد و شایعاتی که در این مورد منتشر شده، بی اساس است.

وی که در حضور بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان منطقه کرمان سخن می‌گفت، اظهار کرد: ادامه یافتن شرایط تحریم بین المللی مس و کاهش ۴۰ درصدی قیمت جهانی این محصول در بازارهای داخلی و خارجی، تمرکز ما در افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در خرید کالاها و ملزومات است و با همه دشواری‌های پیش رو، حقوق و مزایای کارکنان کاهش نخواهد یافت.

طبق اعلام پایگاه خبری شرکت ملی مس، این نشست به دلیل ایجاد هیاهو و سر دادن شعار توسط تعداد اندکی از افراد معترض ناتمام ماند و کارکنانی که می‌خواستند مسائل خود را با مدیر عامل مس در میان بگذارند، با ابراز نارضایتی از شرایط پیش آمده و بدون اینکه امکان طرح دیدگاه‌های خود را پیدا کنند، نمازخانه را ترک کردند.

در عین حال، معدودی از سایت‌های خبری منطقه، از ضرب و شتم مدیر عامل مس توسط کارگران سرچشمه خبر دادند که این خبر فاقد صحت و اعتبار است و تعداد معترضین، به یک دهم حاضران در نشست هم نمی‌رسید.

نوشته های مشابه

همچنین عصر دیروز، جمع زیادی از کارکنان سرچشمه با صدور بیانیه و امضای طوماری، از ناتمام ماندن نشست مدیر عامل مس انتقاد کردند و از مسئولان امنیتی خواستند که با برهم‌زنندگان این نشست، برخورد قانونی کنند.

مرادعلیزاده، صبح دیروز نیز در بازدید از کارخانه تغلیظ مس سرچشمه از آمادگی مدیران و کارکنان مس برای افتتاح فاز دوم توسعه تغلیظ سرچشمه در هفته دولت خبر داده بود.

وی گفته بود که با اجرای فاز دوم توسعه تغلیظ سرچشمه، ۱۶۰ هزار تن کنسانتره مس با عیار ۲۸ درصد و ۱۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن با عیار ۵۴ درصد، به مجموع تولیدات شرکت مس افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرده بود که این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون یورو و ۲۸۰ میلیارد تومان ظرف مدت ۶۶ ماه به اجرا درآمده است و کارگران و کارشناسان صنعت مس با همکاری چند شرکت اروپایی این پروژه ملی را در شرایط دشوار تحریم به انجام رسانیده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا