اخبار شنیده‌ها و شایعات!

 امضاي ۴۰ نماينده پاي استيضاح وزير نفت شنیده شد که عضو كميسيون انرژي مجلس از تشكيل نشست استيضاح‌كنندگان وزير نفت خبر داد و گفت: تاكنون ۴۰ نماينده اين استيضاح را امضا كرده‌اند. سيدشكرخدا موسوي نماينده مردم اهواز در مجلس درباره آخرين وضعيت استيضاح بيژن زنگنه افزود: در حال جمع‌آوري امضاهاي بيشتر براي طرح استيضاح هستيم. …

 امضاي ۴۰ نماينده پاي استيضاح وزير نفت
شنیده شد که عضو كميسيون انرژي مجلس از تشكيل نشست استيضاح‌كنندگان وزير نفت خبر داد و گفت: تاكنون ۴۰ نماينده اين استيضاح را امضا كرده‌اند. سيدشكرخدا موسوي نماينده مردم اهواز در مجلس درباره آخرين وضعيت استيضاح بيژن زنگنه افزود: در حال جمع‌آوري امضاهاي بيشتر براي طرح استيضاح هستيم. وي از امضاي افراد موثر مجلس پاي استيضاح وزير نفت خبر داد و اظهار داشت: فردا استيضاح‌كنندگان تشكيل جلسه داده و تصميم‌گيري خواهند كرد. موسوي با اشاره به اينكه در اين روز جمع‌بندي نهايي صورت گرفته و نسبت به تحويل يا عدم تحويل اين استيضاح به هيات رئيسه مجلس تصميم‌گيري خواهد شد، گفت: به احتمال زياد استيضاح آقاي زنگنه روز سه‌شنبه تحويل هيات رئيسه مي‌شود.

انتقاد از پوشش مجریان صداوسیما
شنیده شد که عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب گفت: مساله حجاب و حفظ آن یک امر ضروری به حساب می‌آید که متاسفانه برخی از خانم‌ها در اجتماع به آن دهن کجی می کنند یا می‌خواهند در این خصوص سیاسی رفتار کنند، در این صورت است که طبق قانون باید با افراد خاطی برخورد جدی صورت گیرد. ایران خبر نوشت؛ حجت‌الاسلام جعفر شجونی  با اشاره به عملکرد صدا و سیما گفت: صدا و سیما یک رسانه ملی است که باید توجه بیشتری به این امر نشان دهد. به عنوان مثال برخی از مجریان تلویزیون با پوشش نامناسب جلوی دوربین ظاهر می‌شوند، یا مدام در حال تعویض لباس هستند. از ترکیب رنگ‌های عجیبی در پوشش خود استفاده می‌کنند که بعضی از پوشش‌ها برای جوانان بدآموزی دارد و سودمند نیست، این تصاویر نباید به نمایش گذاشته شود.

شرط رفع فیلتر فیس‌بوک
شنیده شد که عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی معتقد است در صورت برطرف شدن ایرادات گذشته فیس‌بوک که منجر به فیلتر شدن این شبکه مجازی شده بود، می‌توان آن را رفع فیلتر کرد. محمدعلی اسفنانی درباره چگونگی روند رفع فیلتر فیس‌بوک، گفت: اگر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا کسانی که از این دست فضاهای فیلتر شده استفاده می‌کنند درخواست دهند، احتمالا موضوع رفع فیلتر فیس‌بوک نیز بررسی می‌شود. نماینده مردم فریدن در مجلس تصریح کرد: در صورتی که ایرادات گذشته فیس‌بوک که منجر به فیلتر شدن آن شده بود برطرف شده باشد، می‌تواند نسبت به رفع فیلتر آن نیز اقدام کرد.

راه‌اندازی کمپین سوغات سعودی نخرید
شنیده شد که بعد از سخنان مقام معظم رهبری در مورد تلف نکردن اوقات زیارت حجاج با گشت و گذار در بازار مکه، بلافاصله کاربران فضای مجازی دست به پست شدند. پارسینه نوشت؛ صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار مقام‌معظم‌رهبری در پستی جدید سخنان اخیر  ایشان بازنشر داده‌است: مبادا حجاج محترم فرصت بی‌نظیر تنفس در شهر معطر پیامبر و حضور عبادی و شوق‌آور درمکه معظمه و خانه خدا را با کار بسیار غلط گشت و گذار در بازار و خرید کالا از دست بدهند و حسرت استفاده نکردن کامل از فرصت بی‌نظیر و نشاط‌آور حضور در مسجد‌الحرام و مسجدالنبی را برای همه‌ عمر بر دل خود بگذارند، در پی این سخنان کاربران فضای مجازی کمپین «سوغات سعودی‌نخرید» به راه انداختند.

نوشته های مشابه

اصلی ترین مقصد گردشگری ایرانیان
شنیده شد که ترکیه، عراق و عربستان به ترتیب اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان را تشکیل می‌دهند و ایرانی‌ها بیشترین هزینه را در خارج از کشور صرف تورهای گردشگری می‌کنند. الف نوشت؛ مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی اعلام کرد: ترکیه، عراق وعربستان به ترتیب اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان را تشکیل می‌دهند و ایرانی‌ها بیشترین هزینه را در خارج از کشور صرف تورهای گردشگری می‌کنند. مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی با عنوان «نمایه آماری گردشگری» به تحلیل آمار سفرهای ایرانیان با استفاده از گزارش های منتشر شده مرکز آمار ایران، سازمان جهانی گردشگری و شورای جهانی سفر و گردشگری در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ پرداخته است.

احضار كفاشيان و تاج به مجلس
شنیده شد که رئيس فدراسيون فوتبال به همراه رئيس سازمان ليگ براي حضور در كميسيون فرهنگي راهي مجلس شدند. علي كفاشيان و مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ براي حضور در كميسيون فرهنگي دیروز(یکشنبه) راهي مجلس شدند. قرار بود، درباره مشكلات مربوط به فوتبال ايران از جمله مشكلات مربوط به داوري‌هاي مسابقات ليگ برتر در رقابت‌هاي اخير در اين جلسه بررسي‌ها و صحبت‌هاي لازم انجام شود. ضمن اينكه اين حضور در كميسيون فرهنگي نمي‌تواند بي‌ارتباط با پرونده فساد در فوتبال نيز باشد.

تعجب از خانه‌های‌خالی ایران
شنیده شد که آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا در جدیدترین پست فیس‌بوک خود با اشاره به گزارشی از ایسنا از وجود خانه‌های خالی تهران اظهار تعجب کرد و نوشت: درود بر همه شما!‌ پس از تعطیل تابستانی طولانی باز گشتم به کار و به شهر لندن. در طی تعطیلاتم دید و بازدید و سایر واجبات خانوادگی انجام شد و خانواده‌ام کلی از آن خوش گذشت. خوب، امروز که تیتر‌ها را ورق می زدم مقاله ذیل را دیدم – سوالم این است:‌واقعا تعداد خانه‌های خالی در تهران زیاد است؟‌‌ ساخت خانه خیلی گران تمام می شود،‌ پس چرا صاحب آن را اجاره ندهد یا نفروشد؟

بليت ۵ ميليوني ديدار ستارگان جهان و ايران!
شنیده شد که يكي از بليت‌هاي ديدار تيم فوتبال ستارگان فوتبال جهان برابر ستارگان ايران، به قيمت ۵ ميليون تومان به فروش رسيد .خبرآنلاين نوشت؛ نشست خبري ديدار ستارگان جهان با ستارگان ايران برگزار شد كه در حاشيه آن يك قطعه بليت اين مسابقه، به قيمت ۵ ميليون تومان به فروش رسيد. اين طرح، براي كمك به بيماران‌
ام. اس است و قرار است تعداد بيشتري از اين بليت‌ها به صورت نمادين با قيمت پيشنهادي طرفداران و افراد خير فروخته شود تا پول آن به بيماران‌ام. اسي برسد.

معاینه چشم افخم توسط وزیر بهداشت
شنیده شد که ظهر امروز چشمان سخنگوی وزارت امور خارجه در بیمارستان فارابی تهران توسط وزیر بهداشت مورد معاینه قرار گرفت. فردا نوشت؛ مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه که از التهاب چشم رنج می‌برد، راهی بیمارستان فارابی شد و دکتر قاضی‌زاده هاشمی چشمان وی را معاینه کرد.

شوخی «کلیدی» جناب خان با روحانی
شنیده شد که انتخاب نوشت؛ امیرحسین مدرس در برنامه شب گذشته آهنگی را در برنامه خندوانه به صورت زنده اجرا کرد که کلمه اصلی آن «کلید» بود.  «جناب خان» پس از اتمام این آهنگ، خطاب به امیرحسین مدرس گفت: با ترانه «کلید» می‌توانی رئیس‌جمهور شوی!  پس از این شوخی، امیرحسین مدرس قهقهه زد و چندین ثانیه خنده اش متوقف نمی‌شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا