اخبار شنیده‌ها و شایعات!

 انتقاد معنادار ميناوند از فغاني شنیده شد که مهرداد ميناوند پس از شكست ۲ بر يك پرسپوليس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادي در جمع خبرنگاران گفت: بازي فوق‌العاده‌اي بود پرسپوليس عالي بازي كرد. آنها موقعيت‌‌هاي گلزني فراواني به دست آوردند حتي در فوتبال اروپا هم من اين همه موقعيت گل را نديده بودم. وي …

 انتقاد معنادار ميناوند از فغاني
شنیده شد که مهرداد ميناوند پس از شكست ۲ بر يك پرسپوليس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادي در جمع خبرنگاران گفت: بازي فوق‌العاده‌اي بود پرسپوليس عالي بازي كرد. آنها موقعيت‌‌هاي گلزني فراواني به دست آوردند حتي در فوتبال اروپا هم من اين همه موقعيت گل را نديده بودم. وي گفت: ‌زيباترين بازي چند سال اخير پرسپوليس را شاهد بودم اما داور بازي را خراب كرد. براي كميته داوران متاسفم اين داور را بايد به تيمارستان ببرند.

هنوز كسي با من حرف نزده
شنیده شد که احمد مسجدجامعي در جمع خبرنگاران تهرانگردي گفت: در صورتي كه جلسه‌اي براي رياست شورا ميان اصلاح‌طلبان برگزار شود قطعاً تصميم‌گيري نهايي را انجام خواهم داد. وي درباره اينكه تعدادي از اعضاي اصلاح‌طلب شورا وي را به عنوان گزينه اصلي معرفي كرده‌اند، افزود: بنده هنوز به جمع‌بندي در شركت در انتخابات نرسيده‌ام و اصلاح‌طلبان شورا نيز در اين خصوص با من صحبتي انجام نداده‌اند.

بازداشت مرد سعودي كه مرده زنده مي‌كرد!
شنیده شد که سخنگوي پليس مكه مكرمه، از بازداشت شخصي خبر داد كه مدعي زنده كردن مردگان بود. تابناك نوشت: سروان فهد بن سالم المالكي در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كرد: شخصي حدوداً ۴۰ ساله كه مدعي بود مي‌تواند مردگان را زنده كند، سه شنبه گذشته در منطقه «اجياد» مكه بازداشت شده است. پس از بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه اين شخص از اختلال رواني رنج مي‌برد و به زودي براي تعيين تكليف، از سوي پليس به مراجع ذي صلاح تحويل داده خواهد شد.

دستگيري بازيكن فولاد تكذيب شد
شنیده شد که مديرعامل فولاد خوزستان در واكنش به شايعه دستگيري بازيكنان این تيم‌ از جمله جماعتي در هفته اخير، با بیان این که  این موضوع صحت ندارد، خاطرنشان كرد: اين مسائل به زندگي شخصي افراد برمي‌گردد خود اهالي رسانه كه اين مسائل را مطرح مي‌كنند شايد در ماه هزار و يك مشكل از اين دست داشته باشند اما كسي به آنها ورود نمي‌كند چون اين مسائل شخصي است. من مي‌گويم بگذاريم هرچه قانون مي‌گويد به آن احترام بگذاريم. البته درباره شايعه دستگيري جماعتي و ساير بازيكنان فولاد مي‌توانم قاطعانه بگويم اين موضوع صحت ندارد. اما اينكه اين مسائل رسانه‌اي شده را اصلا نمي‌پسندم چون نبايد آبروي يك فرد را به هر قيمتي برد.

نوشته های مشابه

۹ وزير ‌ميهمان اين هفته مجلس شدند
شنیده شد که نمايندگان مجلس شوراي اسلامي روزهاي يكشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آينده جلسه علني خواهند داشت. ايرنا نوشت؛ وزراي ورزش و جوانان، علوم، تحقيقات و فناوري، نفت، ارتباطات و فناوري اطلاعات، كار تعاون و رفاه اجتماعي، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و راه و شهرسازي در جلسات هفته آينده در كميسيون‌هاي تخصصي فرهنگي، اقتصادي و آموزشي مجلس حضور پيدا مي‌كنند. همچنين سوال ابراهيم كارخانه‌اي نماينده مردم همدان و فامنين از وزير تعاون، كار ورفاه اجتماعي و سوال محمد حسن آصفري نماينده مردم اراك و كميجان از وزير كشور در دستور كار جلسه علني هفته آينده مجلس شوراي اسلامي قرار دارد.

ازدواج زوج ماه عسلي با حضور فريدون
شنیده شد که در مراسمي كه آخوندي وزير راه وشهرسازي پدرمعنوي داماد و حسين فريدون دستيار ويژه رئيس‌جمهور پدر معنوي عروس بودند عاطفه علي نيا وحامد محمدي رعنا از فرزندان موسسه خيريه پرتو مهر امام رضا در مشهد به عقد يكديگر در آمدند. اين دو زوج ازفرزندان ترخيصي بهزیستي هستند. فرزندان ترخيصي آن دسته از جواناني هستند كه پس از۱۸ سالگي ازبهزيستي ترخيص مي‌شوند اما اين خيريه با كمك به تحصيل، اشتغال وازدواج فرزندان بالاي ۱۸ سال اين خلأ قانوني را برطرف كرده است. حامد محمدي چندي پيش در برنامه زنده ماه عسل ازاين خانم خواستگاري كرده بود ودر حقيقت رسانه ملي زمينه اين ازدواج را فراهم نمود.

درآمد میلیاردی تلگرام!
شنیده شد که بر اساس آخرین گزارش‌ها در تلگرام روزانه ۱۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. نیکولای و پاول دوراو توسعه‌دهندگان و پایه‌گذاران این اپلیکیشن امروز اعلام کرده‌اند که ترافیک روزانه‌ تلگرام به ۱۰ میلیارد پیام رسیده است. این رقم بسیار جالب توجه است چرا که تا ۸ ماه پیش روزانه اندکی بیش از یک میلیارد پیام در سرورهای این اپلیکیشن پیامرسان رد‌ و‌ بدل می‌شد. با عرضه‌ تلگرام سیل عظیمی از کاربران فیسبوک، واتس‌آپ و وایبر به این اپلیکیشن کوچ کردند که این نیز عاملی برای افزایش کاربران و ترافیک تلگرام است. اپلیکیشن واتس‌آپ تا ماه ژانویه روزانه ۳۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌کرد.

خارجي‌ها چند روزه ويزاي ايران را مي‌گيرند؟
شنیده شد که سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و آژانس‌هاي ايراني در حالي از افزايش تقاضا براي سفر به ايران پس از توافق هسته‌اي خبر مي‌دهند كه اصلي‌ترين پرسش اين گردشگران درباره چگونگي دريافت ويزاي ايران است. بسياري از آنها حتي نمي‌دانند مي‌توانند ويزاي ايران را ۴۸ ساعته بگيرند. با آنكه دولت ايران اخيرا با صدور مصوبه‌اي درباره ويزاي فرودگاهي ۳۰ روزه، راه ورود گردشگران خارجي را به كشور آسان‌تر كرده، اما گردشگراني هستند كه همچنان از طريق كنسولگري‌هاي ايران براي دريافت ويزا اقدام مي‌كنند‌، اما از مدت زماني كه بايد انتظار بكشند هيچ اطلاعي ندارند. مجتبي كريمي، رئيس اداره گذرنامه و رواديد وزارت خارجه در اين باره گفت: مدت زمان لازم براي صدور ويزاي ايران بين ۴۸ تا ۹۶ ساعت است، صدور مجوز ويزا معمولا تا ۷۲ ساعت و صدور قطعي آن تا ۲۴ ساعت زمان مي‌برد. اين مدت براي همه اتباع خارجي به جز آمريكايي‌ها يكسان است.

ترك تحصيل يك چهارم مهاجران در اروپا
شنیده شد که اداره آمار اروپا اعلام كرد: يك چهارم مهاجران غير اروپايي كه در كشورهاي اروپايي زندگي مي‌كنند، تحصيلات خود را ناتمام رها مي‌كنند. اداره آمار اروپا (يورو استات) در بيانيه‌اي اعلام كرد: مهاجران غير اروپايي كه در كشورهاي اروپايي زندگي مي‌كنند، تحصيلات خود را ناتمام رها مي‌كنند. خودداري اين مهاجران از ادامه تحصيل باعث مي‌شود احتمال يافتن شغل براي آنها در آينده كاهش پيدا كند و در مقايسه با اتباع اروپايي از لحاظ اجتماعي در انزوا قرار گيرند. بر اساس اين گزارش، نسبت مهاجران غير اروپايي در فاصله سني ۱۸ تا ۲۴ سال كه تحصيلات مدرسه را در سال‌هاي اوليه رها كرده‌اند، در مقايسه با اتباع اروپايي بيش از دو برابر است. اين آمارها همچنين نشان مي‌دهند احتمال اينكه مهاجران مرد از ادامه تحصيل منصرف شوند، بسيار بيشتر از زنان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا