فعالیت شبکه های جهانی خارجی در ایران ممنوع نیست

حسن قشقاوی شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان تشکل های دانشجویی در قالب اردوی آموزشی، سیاسی «من انقلابی ام» افزود: آنچه در قانون بر اساس نظر شورای عالی امنیت ملی ممنوع شده فعالیت بخش فارسی زبان این شبکه های تلویزیونی اعم از بی.بی.سی و غیره است. وی گفت: حضور، تلاش و کار برای این شبکه های …

حسن قشقاوی شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان تشکل های دانشجویی در قالب اردوی آموزشی، سیاسی «من انقلابی ام» افزود: آنچه در قانون بر اساس نظر شورای عالی امنیت ملی ممنوع شده فعالیت بخش فارسی زبان این شبکه های تلویزیونی اعم از بی.بی.سی و غیره است.
وی گفت: حضور، تلاش و کار برای این شبکه های فارسی همچنان دارای ممنوعیت هستند اما بی.بی.سی و سی.ان.ان جهانی این ممنوعیت را ندارند.
وی با بیان اینکه عملکرد این رسانه ها و شبکه های جهانی بی طرفانه نیست ،افزود : زمانی رسانه های غربی می توانند مدعی بی طرفی باشند که به جای پرداختن به فعالیت هسته ای ایران بعنوان کشوری که بمب اتمی ندارد و فعالیت خسته ای آن صلح آمیز بوده و خود طبق قطعنامه های سازمان ملل قربانی جنایت جنگی است، بر روی رژیم صهیونیستی متمرکز شوند.
وی ادامه داد : رژیمی که طبق قطعنامه های سازمان ملل جنایتکار جنگی است و عضو معاهده منع سلاح هسته ای نبوده و متجاوز و دارای ۲۰۰ بمب اتمی است اما در بررسی رسانه های غربی در این زمینه ۱۰۰۰ خبر در خصوص این رژیم غاصب نیست اما برای ایران که انرژی هسته صلح امیز است میلیون ها مطلب می توان یافت .
قشقاوی در ادامه گفت : اهداف تحریمی غرب ممانعت ایران از پیشرفت هسته ای بود اما غرب به اهداف اعلامی در شش قطعنامه شورای امنیت دست نیافت و صددرصد شکست خورد.
وی با بیان اینکه هم اکنون نمی توان در حوزه اقتصاد پیش بینی واضحی داشت اما اصل و اتکا بر اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری آن را اقتصادی درون زا و برونگرا توصف کردند.
قشقاوی توضیح داد: در واقع نمی شود بیرون و اقتصاد بین المللی را چون سرمایه گذاری، بیمه کشتیرانی و مساله سویفت بانکی را نادیده گرفت.
معاون وزیرامورخارجه در خصوص برجام هم گفت : این موضوع در شورای امنیت ملی در حال بررسی می باشد و در مجلس هم کمیسیون ویژه ای در این خصوص تعیین شده است.
وی اظهار کرد : اظهار نظر در این خصوص را به اعلام نتیجه بررسی این نهادهای رسمی موکول می کنم اما تیم مذاکره کننده نهایت تلاش خود را برای رعایت خطوط قرمز انجام دادند.
وی گفت : تمام تلاش تیم مذاکره کننده رعایت خطوط قرمز بوده و در این زمینه توفیقات خوبی هم داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا