هدیه های میلیاردی مرتضوی

روزنامه شرق: در مذاکره حضوری با مرتضوی نیز ایشان اعلام کرد که به شرط عدم افشای هویت نمایندگان، فهرست مربوط را تحویل رئیس هیأت می‌دهد. پاسخ رئیس هیأت نیز به سعید مرتضوی این بود که هیچ سندی در تحقیق‌وتفحص محرمانه نخواهد بود». حسین دهدشتی، بهروز نعمتی، نادر قاضی‌پور، عبدالله سامری، سید سعید زمانیان، امیرحسین قاضی‌زاده، …

روزنامه شرق: در مذاکره حضوری با مرتضوی نیز ایشان اعلام کرد که به شرط عدم افشای هویت نمایندگان، فهرست مربوط را تحویل رئیس هیأت می‌دهد. پاسخ رئیس هیأت نیز به سعید مرتضوی این بود که هیچ سندی در تحقیق‌وتفحص محرمانه نخواهد بود».

حسین دهدشتی، بهروز نعمتی، نادر قاضی‌پور، عبدالله سامری، سید سعید زمانیان، امیرحسین قاضی‌زاده، محسن علیمردانی، مهدی عیسی‌زاده، محمدمهدی پورفاطمی، عباس قائید رحمت، ایرج عبدی، نعمت‌الله منوچهری، علیرضا محجوب و شهروز افخمی ١٤ عضو کمیته تفحص از تأمین اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

این نمایندگان در نامه به علی لاریجانی خواستار پیگیری پرونده و تعجیل در رسیدگی به پرونده تخلف مرتضوی در تأمین اجتماعی شده بودند. در این نامه محورهای مختلفی ازجمله اصل ماجرای انتصاب مرتضوی، ماجرای واگذاری ١٣٨شرکت به بابک زنجانی، بذل‌وبخشش‌های نقدی دقیقه٩٠ مرتضوی و بسیاری موارد دیگر متذکر شده است.

تنها یکی از جملات کوتاه گزارش تفحص از تأمین اجتماعی نشان داد «٦ میلیارد و ٢٤٣میلیون تومان برای پرداخت به حدود ٥٠ نفر از اعضای هیأت امنا، مدیرعامل و مدیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و تنها سهم یک نفر ٤٠٠ میلیون تومان بوده است». این پرداخت‌ها به امضای سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا