اخبار شنیده‌ها و شایعات!

 راي مرتضوي آماده است شنیده شد که رئيس مجتمع دادگاه‌هاي كيفري يك استان تهران از ابلاغ حكم پرونده سعيد مرتضوي در ارتباط با تامين اجتماعي و كهريزك تا پايان هفته جاري خبر داد. تسنيم نوشت؛ محسن افتخاري در پاسخ به اين سئوال كه وكيل تامين اجتماعي اعلام كرده در مراجعه روز دوشنبه مرتضوي و وكلاي …

 راي مرتضوي آماده است
شنیده شد که رئيس مجتمع دادگاه‌هاي كيفري يك استان تهران از ابلاغ حكم پرونده سعيد مرتضوي در ارتباط با تامين اجتماعي و كهريزك تا پايان هفته جاري خبر داد. تسنيم نوشت؛ محسن افتخاري در پاسخ به اين سئوال كه وكيل تامين اجتماعي اعلام كرده در مراجعه روز دوشنبه مرتضوي و وكلاي شكات، حكم پرونده به دليل تايپ نشدن ابلاغ نشده است، اظهار كرد: راي دادگاه تايپ شده و آماده است اما هنوز در سيستم ثبت نشده است. رئيس مجتمع دادگاه‌هاي كيفري يك استان تهران افزود: تا پايان هفته جاري، حكم دادگاه درباره اين پرونده به طرفين ابلاغ مي‌شود.

ادامه تجمع مربيان پيش دبستاني مقابل مجلس
شنیده شد که جمعي از مربيان پيش دبستاني از شهرهاي مختلف كشور براي چندمين روز در اعتراض به وضعيت استخدامي خود سه‌شنبه به تجمع مقابل مجلس ادامه دادند. ايرنا نوشت؛ يكي از اين تجمع‌كنندگان اظهارداشت: وزارت آموزش و پرورش بايد بدون برگزاري آزمون و با اولويت نسبت به استخدام مربيان پيش دبستاني كه مدت پنج سال و بيشتر سابقه كار دارند، اقدام كند. وي با بيان اينكه اين تجمع‌كنندگان سه‌ شب گذشته را مقابل مجلس گذرانده‌اند، افزود: دولت پيش از اين با استخدام با شرط برگزاري آزمون موافقت كرد ولي ما خواهان استخدام بدون برگزاري آزمون هستيم. اين تجمع‌كنندگان، خواستار اجراي طرح رسيدگي به وضعيت مربيان پيش دبستاني شد. مربيان پيش دبستاني براي رسيدگي به وضعيت استخدامي خود در چند ماه اخير بارها مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كرده‌اند. بيشتر اين تجمع‌كنندگان مربيان زن هستند.

تلاش‌های رسانه‌اي تيم احمدي‌نژاد
شنیده شد که نماينده رشت در مجلس در پاسخ به روند شكايت تعدادي از نمايندگان مجلس از احمدي‌نژاد در قوه قضائیه، تصريح كرد: قوه قضائیه انصافاً قوه مستقلي است و در زمان مناسب به اين شكايت نيز رسيدگي مي‌كند و نمايندگان مجلس نيز در اين راه از قانون تمكين مي‌كنند. ايلنا نوشت؛ غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي ادامه داد: تيم دولت قبلي به نحوه هوشمندانه‌اي جريان رسانه‌اي كشور را دنبال مي‌كند و به بهانه‌هاي مختلف علاقه دارند در تيتر اخبار قرار گيرند و احمدي‌نژاد را به تيتر اخبار بازگردانند تا فراموش نشوند. وي درباره جرايم مالي برخي افراد منتسب به دولت قبل و لزوم رسيدگي به آنها در آستانه انتخابات پيش‌روي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: با توجه به هوشیاري كه در دستگاه‌هاي نظارتي و قاطعيت قوه قضائیه، كسي در انتخابات آينده مجلس فرصت استفاده از پول‌هاي شبهه‌دار را نخواهد داشت.

رسيدگي به تخلفات معاونان مرتضوي
شنیده شد که عضو كميته تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي، گفت: تخلفات معاونان مرتضوي و اعضاي سابق سازمان تامين اجتماعي در قالب رسيدگي قوه قضائیه به گزارش تفحص به‌صورت مورد بررسي قرار مي‌گيرد. ايلنا نوشت؛ نادر قاضي‌پور تصريح كرد: پرونده تحقيق‌و‌تفحص مجلس از سازمان تامين اجتماعي هنوز به دادگاه نرفته و پرونده در مرحله بازپرسي است. اين موضوع در قالب چند پرونده مجزا منفك شده و قرار است در چند شعبه مختلف بررسي شود. وي با تاكيد بر اينكه براي پرونده يادشده هنوز كيفرخواست، صادر نشده، افزود: طي صحبت‌هايي كه نمايندگان تفحص‌كننده با بازپرس پرونده داشته‌اند، قرار بر اين شده كه همه ابعاد تخلفات و جرايم انجام شده در تامين اجتماعي به‌ويژه تخلف‌هاي معاونان مرتضوي و هيات‌مديره سابق سازمان تامين اجتماعي نيز به‌صورت ويژه مورد بررسي قرار گيرد.

نوشته های مشابه

آخرين پست اينستاگرامي نهاونديان چه بود؟
شنیده شد که رئيس دفتر رئيس‌جمهور در جديدترين پست اينستاگرامي خود از تجمع ايرانيان خارج از كشور براي حمايت از برجام، تشكر كرد. محمد نهاونديان ذيل تصويري از ايرانيان مقيم خارج از كشور كه در حمايت از برجام تجمع كرده بودند، نوشت: «ايراني دلش براي ايران مي‌تپد، به سرفرازي ايران مي‌بالد، در غم و شادي هم ميهنانش شريك است. اينگونه حضورهاي خودجوش و پرمعنا در سراسر جهان، براي حمايت از توافق تاريخي «برجام» از سويي نماد عظمت فرهنگ ايراني- اسلامي است كه افتخارش را در قدرت منطق و استدلال مي‌بيند و پيروزيش را در استقرار صلح و آرامش مي‌يابد. از سوي ديگر، تجلي وحدت ملي است كه همه ايرانيان، فارغ از تنوع سليقه‌هاي سياسي، در دفاع از كيان ايران و فرداي جوانان اين سرزمين، يك پارچه و يك صدا مي‌گويند: جاويدان ايران عزيز ما. »

چرا صندلي داغ احمدي‌نژاد پخش نشد
شنیده شد که داريوش كاردان گفت، به خاطر اينكه من در زماني صندلي داغ را ترك كردم كه ديگر يخ شده بود. تا زماني كه داغ بود اجرا مي‌كردم و زماني كه حرارتش پايين آمد، گفتم من نمي‌آيم. خيلي هم شايعات درست كردند. دليل اصلي اين بود كه بنده شخصا انصراف دادم و گفتم نمي‌آيم. حتي با تهيه‌كننده و كارگردان برنامه، كارمان به مشاجره لفظي هم كشيد. گفتم: آقا نمي‌آيم، نمي‌آيم، نمي‌آيم! براي اينكه برنامه حرارت خود را از دست داده است. انتخاب نوشت؛ جالب اينجاست كه بعد از اينكه نرفتم و افراد ديگري برنامه را اجرا كردند اما در هفته دفاع مقدس و هفته بسيج باز هم من رفتم و صندلي داغ را اجرا كردم. چون دلم مي‌خواست بروم. الان هم دلم همين را مي‌خواهد، دوست دارم با رئيس‌جمهور صحبت كنم. با معاونانش صحبت كنم. اما درباره برنامه‌اي كه با شهردار وقت تهران محمود احمدي‌نژاد داشتم مي‌توانم به عبارت شايد و بايد اشاره كنم. اولا دوست ندارم راجع به آن برنامه صحبت كنم. شايد صندلي احمدي‌نژاد در آن برنامه كه توام با قهر و جدل بود آنقدر داغ شد كه ديگر قابل پخش نبود. قهر من از صندلي داغ. . . در اين مورد ادامه ندهيم.

تصاوير خاص در تبليغات ايران خودرو
شنیده شد که اين روزها كه در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها صحبت از عدم خريد خودرو به ويژه خودروي صفر است، برخي تصاوير نيز گوشي به گوشي مي‌شود كه تبليغ خودروي ايران خودرو است. پارسينه نوشت؛ منبع مشخصي براي تصاوير تاكنون مشخص نشده اما برخي بر اين باورند كه اين تصاوير مربوط به نمايشگاه پيشين خودرو در مسكو است. تلاش براي يافتن تصاوير مشابه اين در نمايشگاه‌هاي خودرو كه ايران خودرو در آن شركت كرده ناكام ماند. گفتني است، از چندي پيش كمپيني در شبكه‌هاي اجتماعي براي عدم خريد خودرو به ويژه خودروي صفر به راه افتاده و از مردم خواسته شده تا ارزان شدن خودرو اقدام به خريد خودرو نكنند.

مهلت يك ماهه نمايندگان به وزير كشور
شنیده شد که امير خجسته رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور در جلسه اين كميسيون حضور يافت و به سوالات نمايندگان پاسخ داد. در اين جلسه نمايندگان سوالاتي پيرامون عزل و نصب برخي استانداران، تقسيمات كشوري و مشكلات منطقه‌اي از وزير كشور داشتند كه رحماني فضلي به سوالات آنان پاسخ داد. ايرنا نوشت؛ امير خجسته افزود: در نهايت از ۹ نماينده‌اي كه قصد سوال از وزير كشور را داشتند سه نماينده از سوالاتشان انصراف دادند، يك نماينده قانع شد و دو نماينده قانع نشدند. سه نماينده نيز به وزير كشور فرصت يك ماهه دادند تا مشكلات پيرامون سوالاتشان را حل و فصل كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا