اخبار شنیده‌ها و شایعات!

جنتي: استيضاحي در كار نيست شنیده شد که وزيرارشاد در حاشيه جشن ايثار پيرامون مطرح شدن موضوع استيضاحش گفت: استيضاحي در كار نيست. ‌علي جنتي در حاشيه جشن ايثار وزارتخانه مطبوعش كه در سالن سينمايي وزارت ارشاد برگزار شد در پاسخ به اين سوال كه چندي است حواشي پيرامون اسيتضاح شما وجود دارد براي چيست …

جنتي: استيضاحي در كار نيست
شنیده شد که وزيرارشاد در حاشيه جشن ايثار پيرامون مطرح شدن موضوع استيضاحش گفت: استيضاحي در كار نيست. ‌علي جنتي در حاشيه جشن ايثار وزارتخانه مطبوعش كه در سالن سينمايي وزارت ارشاد برگزار شد در پاسخ به اين سوال كه چندي است حواشي پيرامون اسيتضاح شما وجود دارد براي چيست گفت: كدام حواشي؟جنتي در ادامه در پاسخ به خبرنگاري كه از او پرسيد برخي‌ها از گمانه‌زني پيرامون استيضاح شما خبر مي‌دهند هم پاسخ داد استيضاحي در كار نيست. در پايان اين مراسم علي جنتي از صحبت پيرامون فيلم رستاخيز سر باز زد و گفت: درباره اين فيلم روز شنبه طي يك نشست خبري دو ساعته مفصل صحبت كرده‌ام و ديگر در اين مجال فرصت صحبت نيست.

كدورتي بين مشاور رسانه‎اي و كابينه دولت وجود ندارد
شنیده شد که يك منبع نزديك به محمدرضا صادق مشاور رسانه‎اي رئيس‌جمهور گفت: شائبه بركناري يا كناره‌گيري مشاور رسانه‎اي رئيس‌جمهور از دولت صحت ندارد. باشگاه خبرنگاران نوشت؛ وي افزود: آقاي صادق به توصيه پزشكان و براي ادامه و تكميل دوره درماني خود، ترجيح دادند كه مدتي را استراحت كنند. اين منبع نزديك به مشاور رئيس‌جمهور با بيان اينكه هيچگونه كدورتي بين ايشان و اعضاي كابينه وجود ندارد، تصريح كرد: وي براي دوري از يك سري رفتارهاي ناپسند و خارج از چارچوب برخي رسانه‎ها فعلا سكوت كرده‎اند. شايان ذكر است كه شائبه بركناري محمدرضا صادق چندي است كه در برخي رسانه‎ها پيگيري مي‎شود. گفتني است، مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور در تيرماه سال جاري به دليل عارضه قلبي در بيمارستان شهيد رجايي تهران بستري شد و مورد عمل جراحي قلب قرار گرفت كه حال عمومي وي، مناسب گزارش شد.

پناهندگي ورزشكار، اخراج مربي!
شنیده شد که شروين پاكدلان ملي پوش كانوئيست تيم ملي نوجوانان پس از ناپديد شدن در فرودگاه، به اردوي تيم ملي بازنگشت تا كماكان شائبه و شايعه پناهندگي وي باقي بماند. پس لرزه‌هاي اين پناهندگی كماكان ادامه دارد و ما معتقديم فدراسيون باید با مسئولاني كه همراه تيم بوده‌اند برخورد كند، اما هر وظيفه‌اي به كسي محول شده و براي بركناري مربي توجيهي وجود ندارد. گفته مي‌شود كه مربي تيم كانو نوجوانان به دليل اين اتفاقات از سمت خود بر كنار شد. كرمي مربي تيم ملي قايقراني در اين باره گفت: هنگامي كه گذرنامه را به ورزشكاران مي‌دادم تا از گيت فرودگاه عبور كنند من نفر آخر بودم كه از پليس فرودگاه رد شدم و پاکدلان پس از رد شدن از گيت فرار كرده بود. وي افزود: اين مورد نمي‌دانم چه ربطي به من داشت، زيرا تيم ملي به همراه سرپرست و حراست عازم شده بود و در كل گويي ديواري كوتاه تراز ديوار من پيدا نكردند و مرا مقصر فرار او دانستند.

شناساسی قاتل ماهیان پارسیان هرمزگان
شنیده شد که رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس ودریای عمان گفت: دلیل تلف شدن ماهی‌های ساردین که ۲۳ مرداد در سواحل پارسیان رخ داد وهمچنین دو رویداد مشابه اردیبهشت امسال در سواحل بندرعباس و کیش، پدیده کشند قرمز بوده است. محمدصدیق مرتضوی افزود: براساس آزمایش‌های ابتدایی، تراکم سه گونه پلانکتون درآب‌های ساحلی پارسیان تایید شده که موجب خفگی ساردین ماهیان شده است. وی توضیح داد: اگر تعداد پلانکتون‌ها به ۳۰۰ هزار سلول دریک لیتر برسد به معنای وضعیت بحرانی وروبرو شدن با پدیده کشند قرمز است که درپارسیان این میزان دریک گونه به بیش از۹میلیون سلول نیز رسیده است. مرتضوی تصریح کرد: آلودگی‌های ثابت مانند ورود فاضلاب‌های صنعتی و شهری غیراستاندارد به سواحل استان، همچنین آلودگی‌های متحرک مانند پساب کشتی‌ها، موجب پیدایش این پدیده وشکوفایی کشند قرمز درسواحل استان است.

نوشته های مشابه

تکذیب بازداشت یک طلبه در اصفهان
شنیده شد که منابع امنیتی استان اصفهان بازداشت یک طلبه در اصفهان همزمان با مراسم تشییع شهدای غواص را تکذیب کردند. ایرنا نوشت؛ منابع امنیتی استان اصفهان در واکنش به مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها ازجمله شبکه‌های اجتماعی مبنی بر بازداشت یک طلبه در اصفهان همزمان با مراسم تشییع پیکر شهدای غواص، این مطالب را کذب، خلاف واقعیت و نوعی حاشیه سازی و حرکتی اختلاف افکنانه عنوان کردند. در بیانیه این منابع آمده است: با گذشت چند روز از حماسه عظیم حضور مردم اصفهان در تشییع پیکر شهدای غواص، حاشیه‌سازی‌ها همچنان ادامه دارد و در برخی شبکه‌های اجتماعی و جراید مطالبی در این زمینه منتشر شده که موجب حیرت همگان شده است.این در حالی‌است که در جریان مراسم تشییع شهدای غواص در استان اصفهان پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی علیه آمریکا وجود داشت و شعارهای گسترده‌ای علیه استکبار سرداده شد.

تکذیب تاسیس اتاق ایران و آمریکا
شنیده شد که اتاق بازرگانی ایران، تاسیس اتاق مشترک ایران و آمریکا را تکذیب کرد. اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو خبر تاسیس و فعالیت اتاق بازرگانی مشترک ایران و آمریکا در فضای مجازی با سوء‌استفاده از عنوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به اطلاع می‌رساند تاکنون اقدامی جهت تأسیس اتاق مشترک ایران و آمریکا توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صورت نپذیرفته است و خبرهای ذکر شده فاقد وجاهت قانونی است. بدیهی است پس از بررسی و امکان سنجی‌های جامع برای تاسیس اتاق‌های جدید مشترک با رعایت ضوابط قانونی مربوطه، اطلاع‌رسانی لازم از طریق سایت اتاق و رسانه ملی، با موضوع معرفی اتاق‌های جدید مشترک و نیز ثبت نام از فعالان اقتصادی علاقه‌مند اقدام خواهد شد.

۸۰ درصد مطلقه‌ها زیر ۳۰ سال‌اند
شنیده شد که معاون دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت گفت: در سال ۹۳ به ازای هر ساعت ۱۹ طلاق در کشور ثبت شد و متاسفانه ۸۰ درصد مطلقه‎های کشور زیر ۳۰‌سال هستند. محمد اسلامی در همایش ازدواج و سلامت در جوانان در سخنانی پنج‌سال اول زندگی را حساس ترین دوران دانست و افزود: ۵۰ درصد طلاق‌ها در این دوره اتفاق می‌افتد و نیاز به مراقبت خانواده‌ها و کسب مهارت‌های لازم احساس می‌شود. وی تاکید کرد: چیزی که جامعه از ازدواج باید به دنبال آن باشد آرامش و سکونی است که در بین زوجین به وجود می‌آید و با تشویق افراد به ازدواج به دلیل وجود زمینه‌های بهبود شاخص سلامت می‌توان به سلامت جامعه کمک کرد.

گزينه‌هاي احتمالي رئيس شوراي شهر تهران
شنیده شد که گمانه‌زني‌ها درباره رياست جديد شوراي شهر تهران همچنان ادامه دارد و تاكنون چندين نفر مطرح شده‌اند. فارس نوشت؛ مهدي چمران، احمد مسجد جامعي و احمد دنيامالي گزينه‌هاي احتمالي رياست شوراي شهر هستند. بر اساس اين گزارش، انتخابات رياست جديد شورا ۱۰شهريور برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا