مخابرات دوباره فراخوان مجمع فوق‌العاده زد

به گزارش موبنا به نقل از تسنیم، شرکت مخابرات ایران طی اطلاعیه‌ای عمومی به سهامداران خود گفته است که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده رأس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۴/۶/۱۰ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی واقع در تهران خیابان شیخ‎ بهایی جنوبی خیابان ایران‎شناسی خیابان نهم، تشکیل می‌شود. این شرکت …

به گزارش موبنا به نقل از تسنیم، شرکت مخابرات ایران طی اطلاعیه‌ای عمومی به سهامداران خود گفته است که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده رأس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۴/۶/۱۰ در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی واقع در تهران خیابان شیخ‎ بهایی جنوبی خیابان ایران‎شناسی خیابان نهم، تشکیل می‌شود.
این شرکت از سهامداران یا وکلای قانونی آنان خواسته به منظور اخذ برگ حضور در جلسه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ روز ۱۳۹۴/۶/۸ و ۱۳۹۴/۶/۹ با در دست داشتن اصل برگ سهام، وکالتنامه یا برگ نمایندگی معتبر و کارت ملی به اداره سهام این شرکت واقع در بزرگراه همت، ابتدای سردار جنگل، ساختمان شرکت مخابرات ایران مراجعه یا از طریق سایت اینترنتی www.tci.ir اقدام نمایند.
دستور جلسه این مجمع تکمیل اعضای هیأت مدیره و مواردی که در صلاحیت این مجمع است، خواهد بود.
به گزارش تسنیم، مخابرات هفته اول مرداد ماه بود که فراخوان شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده را منتشر و زمان برگزاری این مجمع را ۱۹ مرداد ماه اعلام کرد که البته بعدا لغو شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا