نرم‌افزار جدیدی برای خرید کتاب تولید شد

سعید رهنمایی مدیر داخلی پخش ققنوس از انتشار نرم‌افزار خرید کتاب “ققنوس” خبر داد: این نرم‌افزار توسط مرکز فروش کتاب ققنوس طراحی و به بازار عرضه شده است. در صفحه اصلی اپلیکیشن تازه‌های کتاب به تفکیک بزرگسال و کودک و نوجوان وجود دارد و در هر بخش ۱۵ عنوان کتاب تازه منتشرشده دیده می‌شود. برای …

سعید رهنمایی مدیر داخلی پخش ققنوس از انتشار نرم‌افزار خرید کتاب “ققنوس” خبر داد: این نرم‌افزار توسط مرکز فروش کتاب ققنوس طراحی و به بازار عرضه شده است. در صفحه اصلی اپلیکیشن تازه‌های کتاب به تفکیک بزرگسال و کودک و نوجوان وجود دارد و در هر بخش ۱۵ عنوان کتاب تازه منتشرشده دیده می‌شود. برای دیدن سایر کتاب‌ها باید از گزینه “بیش‌تر” استفاده کرد.

او افزود: در بخش دومِ نوار ابزار گزینه‌ “پخش ققنوس” دیده می‌شود. در این بخش تا کنون نزدیک به ۲۶ هزار عنوان کتاب به ترتیب تاریخ انتشار قرار داده شده‌ است و هر فرد با ثبت نام امکان خرید کتاب‌ها را دارد. در این بخش با باز کردن هر کتاب اطلاعات مورد نیاز همچون عکس، نام نویسنده، نام انتشارات، موضوع، سال انتشار و … را می‌توان دید.

رهنمایی درباره‌ وجه تمایز این نرم‌افزار بیان کرد: دو امکان “جست‌وجوی پیشرفته” و “دسته‌بندی” گزینه‌هایی است که این نرم‌افزار را از سایر موارد مشابه جدا می‌کند. گزینه جست‌وجوی پیشرفته امکان انتخاب دقیق کتاب مورد نظر را به کاربر می‌دهد. به عنوان مثال فردی کتاب یک نویسنده با ترجمه یک مترجم خاص و منتشرشده در یک دوره خاص را می‌خواهد؛ جست‌وجوی پیشرفته به این فرد امکان دسترسی آسان به کتاب مورد نظر را می‌دهد.

مدیر داخلی پخش ققنوس در تشریح بخش دسته‌بندی گفت: بخش “دسته‌بندی” به سه زیرشاخه موضوع، ناشر و جدیدها تقسیم می‌شود که هرکدام به فراخور نیاز به گزینه‌های دیگر بسط داده شده‌اند. بخش موضوع به دو دسته بزرگسال و کودک و نوجوان تقسیم شده است و کتاب‌های مربوط در دسته‌بندی‌ها قرار دارد. در بخش ناشر کتاب‌های بیش از ۲۵۰ ناشر موجود است. همچنین در بخش جدیدها شامل یک و سه روز اخیر، یک هفته و ماه اخیر، سه ماه اخیر و یک سال اخیر امکان جست‌وجوی کتاب در بازه‌های زمانی مختلف به کاربر داده می‌شود.

او در پایان افزود: انتشارات ققنوس با همکاری گروه سیب از سال ۹۳ به مدت ۱۵ ماه، این برنامه را طراحی و آماده کرده است. برای کتاب‌فروشی‌ها امکان داشتن حساب کاربری برای خرید وجود دارد. همچنین این نرم‌افزار باعث می‌شود افراد در تمام ۲۴ ساعت روز امکان دسترسی و خرید کتاب را داشته باشند.

در حال حاضر این نرم‌افزار در سایت انتشارات ققنس به آدرس qoqnoosp.ir/qoqnoos10.apk قابل دانلود و استفاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا