اخبار شنیده‌ها و شایعات!

مهدی هاشمی در کدام بخش زندان است؟ شنیده شد که پرونده مهدی هاشمی پس از ۱۰۴۹ روز رسیدگی بالاخره به ایستگاه پایانی رسید، ایستگاهی که مهدی هاشمی رفسنجانی را در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ روانه زندان اوین کرد تا حبس ۱۰ ساله خود را آغاز کند.فارس نوشت؛  اما اینکه مهدی هاشمی این روزها در کدام …

مهدی هاشمی در کدام بخش زندان است؟
شنیده شد که پرونده مهدی هاشمی پس از ۱۰۴۹ روز رسیدگی بالاخره به ایستگاه پایانی رسید، ایستگاهی که مهدی هاشمی رفسنجانی را در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ روانه زندان اوین کرد تا حبس ۱۰ ساله خود را آغاز کند.فارس نوشت؛  اما اینکه مهدی هاشمی این روزها در کدام بخش از زندان اوین به سر می‌برد و هم‌بندی‌های او چه کسانی هستند، برای خیلی از مردم سؤال است. فرزند آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی این روزها در یکی از اتاق‌های اندرزگاه ۷ زندان اوین به سر می‌برد، جایی که بر خلاف تصور خیلی‌ها نه خبری از سوئیت اختصاصی است و نه میزبانی ویژه‌ای وجود دارد. اندرزگاه واحد ۷ زندان اوین شامل ۶ اندرزگاه ۲۲۰ نفره است، در هر یک از این اندرزگاه‌ها ۱۰ تا ۱۲ اتاق وجود دارد که مهدی هاشمی هم در یکی از این اتاق‌ها تحمل کیفر می‌کند. مهدی هاشمی در اتاقی که ۱۵ تا ۲۰ متهم مالی دیگر در آن حضور دارند روزهای محکومیت خود را سپری می‌کند، متهمینی که اکثر آن‌ها به جرم مهریه، نفقه و چک برگشتی زندانی شده‌اند.

تجلیل از کارمندان به مناسبت روز خبرنگار!
شنیده شد که درمراسمی که تحت عنوان بزرگداشت روزخبرنگار و به‌منظور تجلیل وتکریم اصحاب رسانه وخبرنگاران در چهارمحال وبختیاری برگزارشد تعدادی ازمدیران کل ادارات،کارکنان استانداری، پرسنل صداوسیما وکارشناسان هواشناسی این استان مورد تجلیل قرارگرفتند!جمهوری اسلامی نوشت؛ دراین مراسم که با نارضایتی واعتراض شدید خبرنگاران مطبوعات کثیرالانتشار، محلی و خبرگزاری‌ها مواجه شد، خبرنگاران حاضر درجلسه برگزاری اینگونه برنامه‌ها را اهانت و بی‌احترامی به جامعه خبری و رسانه‌ای این استان قلمداد نمودند و جملگی سالن محل همایش را ترک کردند. بنا بر این گزارش، در این مراسم که عصر چهارشنبه ۲۱ مرداد با تاخیر چهار روزه و با میزبانی مشترک استانداری، صدا و سیما، ارشاد اسلامی و شهرداری شهرکرد در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد مسئولان صدا و سیمای استان عملا مدیریت این برنامه مشترک را در دست گرفتند و حتی فرصت پیش‌بینی شده برای ایرادسخن مدیرکل ارشاداسلامی ونماینده مطبوعات را به آنان ندادند!

تکذیب خرید سیسمونی میلیاردی یک مداح
شنیده شد که اخیراً پیامی مبنی بر خرید سیسمونی یک میلیاردی توسط یک مداح معروف در بوشهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ منتشر کنندگان پیام مدعی می‌شوند این مداح در واکنش به رسانه‌ای‌شدن این موضوع گفته‌ است: «دارندگی و برازندگی؛ مگر از راه نامشروع خریداری شده است؟ مردم هرچه می‌خواهند بگویند. برایم مهم نیست».  این مطلب در حالی همچنان در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود که مصطفی گراشی همان مداح معروف بوشهری و رئیس اتاق اصناف استان بوشهر خبر فوق را تکذیب کرده است. گراشی پیش از این گفته بود که: «دختری ۲۳ ساله دارم که به تازگی خواستگاری شده و نوه پسری دارم که هشت سال دارد و از زمان گرفتن سیسمونی آن گذشته است. همچنین پسر دومم نیز هنوز بچه دار نشده است». وی در واکنش به انتشار مطلب خرید سیسمونی یک میلیاردی در شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد: «یک میلیارد تومان در حدود ۱۲ کیلو و ۲۹۰ گرم طلا است و فکر نمی‌کنم کسی بتواند این میزان طلا را تهیه کند. این هم دروغی مثل بقیه موارد است. همچنین از طریق قانونی پیگیر این مسئله هستم».

تتلو بازهم خبرساز شد
شنیده شد که قعرنشینی پرسپولیس باعث شده تا خیلی‌ها علیه این تیم موضع بگیرند. خبرآنلاین نوشت؛ امیر تتلو خواننده زیرزمینی که در ماه‌های گذشته در فوتبال جنجال ساز بوده، پس از قعرنشینی این تیم پستی عجیب منتشر کرد و به انتقاد از مسئولان پرسپولیس پرداخت که چرا از او استفاده نکردند! او نوشت: «بازیکن خارجی که تو کشور خودشم نمی‌شناسن و بازی‌اش نمی‌دن و سرتا پاشم تتو هست میاد تو تیمای ما و تو کشور ما کلی پولم می‌گیره و تازه گل به خودی هم می‌زنه. اونوقت ما ایرانی هستیم و تو کشور خودمون حاضریم مفتی هم بازی کنیم و نزدیک دو میلیونم هوادار داریم و اجازه بازی نمی‌دن و حتی ازم یک تست هم نگرفتن ببینن شاید ما راست می‌گفتیم و واقعا بازی بلد بودیم؟… آیا من بازی می‌کردم از شانزدهم و سیزدهم پائین‌تر بودن الان؟»

نوشته های مشابه

دلیل حضور احمدی‌مقدم در دادگاه
شنیده شد که فرمانده سابق نیروی انتظامی درمورد شکایت عبدالحسین روح الامینی مبنی بر احضار وی به دادگاه گفت: روح الامینی برای کمک، من را به دادگاه احضار کرده و به عنوان گواه به دادگاه می روم. الف نوشت؛ سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم روز دوشنبه با بیان اینکه قضیه احضار شدنم به دادگاه را از طریق سایت‌های خبری مطلع شدم، افزود: از دیدگاه‌های روح‌الامینی مطلع هستم. وی ادامه داد: مراحل رسیدگی به پرونده کهریزک در بخش انتظامی به پایان رسیده و تصورم این است روح الامینی از اظهارات ما به عنوان گواه بهره ببرد. احمدی‌مقدم گفت: تاکنون یکی دو مصاحبه درمورد پرونده کهریزک با خبرنگاران داشته ام. فرمانده سابق نیروی انتظامی تصریح کرد: با خانواده روح الامینی جلسه داشته‌ام و آنان در جریان امور هستند.

سرقت پیچ دلیل خروج قطار گرگان از ریل!
شنیده شد که روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد: علت خروج از ریل قطار گرگان – اینچه برون باز شدن پیچ‌های ریل توسط سارقان و جدا شدن خطوط ریلی از همدیگر بوده است. پارسینه نوشت؛ قطار محلی گرگان – اینچه برون عصر روز گذشته حین بازگشت از ایستگاه مرزی اینچه برون در محدوده شهرستان آق قلا از خط خارج شد که علت آن هم باز شدن پیچ‌های ریل قطار توسط سارقان و جدا شدن خطوط ریلی بوده است. براساس این اطلاعیه این قطار در مجموع ۷۰ مسافر داشت که همه آنها در صحت و سلامت کامل هستند و با خودروهای اعزامی از سوی شرکت راه آهن از محل سانحه منتقل شدند.

انفجار در اداره اوقاف مشهد
شنیده شد که سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار منجر به حریق در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد. ایسنا نوشت؛ حسن نجمی توضیح داد: تعمیرکار در حال تعمیر کولرگازی در یکی از اتاق‌های این اداره‌کل بود که به علت نامعلومی انفجار ایجاد می‌شود. وی اظهار کرد: یک حریق خفیف در این محل اتفاق افتاد و منجر به شکسته شدن شیشه‌ها و آتش گرفتن پرده‌ها شد. حادثه خسارت جانی نداشته و تنها اتاق موردنظر دچار خسارت شده است. این حادثه حدود ساعت ١۶ امروز اتفاق افتاده و علت آن در دست بررسی است.

درخواست دستگاه‌اجرايي براي خريد ۵۰۰ تويوتا
شنیده شد که خراسان نوشت؛ بر اساس گزارش يک نهاد نظارتي، در حالي که بر اساس دستورات اکيد دولت، خريد خودرو خارجي با محدوديت هاي فراواني مواجه و با شرايط ويژه امکان پذير است، بر اساس پيگيري‌هاي مسئولان يکي از دستگاه‌هاي دولتي، درخواست شده است مجوز خريد حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو دو کابين از نوع تويوتا هايلوکس براي تجهيز واحدهاي استاني اين دستگاه صادر شود که اين درخواست فعلا با موافقت مسئولان ارشد اجرايي همراه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا