حمایت باشگاه پرسپولیس از پروفسور

به گزارش افکارخبر، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه آیا اختلافی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و برانکو وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: به هیچ عنوان اختلافی بین اعضای هیئت مدیره و همچنین برانکو وجود ندارد. باشگاه و هیئت مدیره به برانکو اعتماد کرده‌اند و برانکو هم مربی بزرگ و کارکشته‌ای است. وی ادامه …

به گزارش افکارخبر، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه آیا اختلافی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و برانکو وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: به هیچ عنوان اختلافی بین اعضای هیئت مدیره و همچنین برانکو وجود ندارد. باشگاه و هیئت مدیره به برانکو اعتماد کرده‌اند و برانکو هم مربی بزرگ و کارکشته‌ای است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در سه بازی گذشته بد بازی نکرده و از نظر فنی شرایط خوبی داشته اما متاسفانه در بازی‌های گذشته ضعف داوری بسیار مشهود بود. نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود نمی‌کند و اجازه می‌دهد حق تیم مردمی به نام پرسپولیس خورده و ضایع شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کاری ندارم که یک تیم چطور چند بازی پشت سر هم میزبان است اما اگر در همین بازی آخر مقابل سپاهان شکست خوردیم به خاطر مشکلات داوری بود. کاری به مسئله حضورم در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ندارم اما در جایگاه رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیگیر این هستم که چرا حق پرسپولیس در بخش داوری خورده شده است.

گرشاسبی با بیان اینکه باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است و باید به ما کمک شود افزود: معتقدم پرسپولیس آینده بسیار خوبی خواهد داشت. تیم جوان و دونده است و در بخش هجومی هم عالی کار می‌کند. در این سه بازی هم پرسپولیس بد آورده و هم مشکلات داوری زیاد بوده در مجموع هیچ اختلافی بین برانکو و هیئت مدیره وجود ندارد و معتقدم آینده برانکو بسیار روشن است.

نوشته های مشابه

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور پرسپولیس در رده شانزدهم جدول او را نگران نمی‌کند گفت: تازه ۳ بازی از لیگ گذشته و نمی‌شود از الان ارزیابی انجام داد. قطعا با یک برد و ۳ امتیاز جایگاه تیم در جدول تغییر خواهد کرد. هواداران باید کمی صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا در آینده وضعیت بهتر شود.

گرشاسبی با تاکید بر این مسئله که هیئت مدیره از ایوانکوویچ حمایت خواهد کرد در پاسخ به این سوال که این حمایت از برانکو تا هفته ششم خواهد بود عنوان کرد: اصلا این مسئله درست نیست چون برانکو کارش را بلد است و ما مشکلی از این بابت نداریم. واقعا خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص حرف و یا تصمیم‌گیری کنیم هر چند هیچ حرفی هم وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت اسپانسر این باشگاه گفت: برای اسپانسری ۲،۳ گزینه به باشگاه معرفی شده که هیئت مدیره به طاهری اختیار تام داده تا در این مورد تصمیم‌گیری کند.

گرشاسبی در واکنش به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه هفته گذشته اعلام شد علی‌ اکبر طاهری ۳ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس واریز کرده است، گفت: طبق قانون به هیچ عنوان نمی‌شود از اعتبارات صندوق حمایت از پیشکسوتان برای جایی دیگر پولی برداشت. اعتبارات این صندوق مشخص است اما اگر این خبر از جایی مانند سازمان بازرسی تایید شده باشد خودشان هم باید پیگیر این مسئله باشند.

دکمه بازگشت به بالا