۴۶ میلیون آمریکایی با کمک‌ غذایی دولت به زندگی ادامه می‌دهند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، افزایش چشمگیر تعداد خانوارهایی که به کمک های غذایی دولت آمریکا نیاز دارند، در شرایطی است که مقام‌های واشنگتن مدعی هستند که رشد و رونق اقتصادی این کشور بهبود یافته است. شیلا مور از کسانی است که توزیع مواد غذایی بین افراد نیازمند در …

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، افزایش چشمگیر تعداد خانوارهایی که به کمک های غذایی دولت آمریکا نیاز دارند، در شرایطی است که مقام‌های واشنگتن مدعی هستند که رشد و رونق اقتصادی این کشور بهبود یافته است.

شیلا مور از کسانی است که توزیع مواد غذایی بین افراد نیازمند در آمریکا را مورد نظارت قرار می دهد. وی در این باره تاکید کرد: هر روز شاهد صف هایی هستیم که از ساعت ۶ و نیم صبح برای دریافت کمک های غذایی، تشکیل می شود.

رشد فزاینده تقاضا برای کمک های غذایی در شرایطی است که آمارهای رسمی نشان می دهد نرخ بیکاری آمریکا از ۱۰ درصد در دوران بحران اقتصادی به کمتر از ۵.۳ درصد رسیده است.

به اعتقاد برخی فعالان مدنی، شرایط اقتصادی واقعا برای افراد کم درآمد بهتر نشده است. بسیاری از خانوارهای فقیر و کم درآمد آمریکایی هنوز برای تامین هزینه‌های روزمره خود با مشکلات زیادی روبرو هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا