استقلالی ها به من و خانواده ام فحاشی کردند!

به گزارش افکارخبر، یحیی گل‌محمدی در مورد صحبت‌هایی که مدیران باشگاه استقلال علیه او انجام دادند، گفت: من همواره برای بهرام افشارزاده احترام قائل بوده و هستم او یکی از مدیران بزرگ ورزش ما است و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم خدای ناکرده با او کل کل کنم اما دوست دارم مسئولان باشگاه استقلال …

به گزارش افکارخبر، یحیی گل‌محمدی در مورد صحبت‌هایی که مدیران باشگاه استقلال علیه او انجام دادند، گفت: من همواره برای بهرام افشارزاده احترام قائل بوده و هستم او یکی از مدیران بزرگ ورزش ما است و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم خدای ناکرده با او کل کل کنم اما دوست دارم مسئولان باشگاه استقلال واقعیت‌ها را هم ببینند. من در کل ۹۰ دقیقه بازی با استقلال فقط یک بار به داور اعتراض کردم که آن هم احساس می‌کردم داور تصمیمش اشتباه بوده پس چرا دوستان مدام اینقدر به مسائل غیر فوتبالی می‌پردازند؟!

وی ادامه داد: روز گذشته در ورزشگاه آزادی بارها تماشاگران استقلال به من فحاشی کردند و به خودم و خانواده‌ام توهین کردند بعد برخی دوستان می‌گویند رفتار گل‌محمدی زننده بود آیا این حرکت تماشاگران استقلال زننده نبود؟!

می‌خواهند به گونه‌ای وانمود کنند که من وسط میدان رفته‌ام و با داور یقه به یقه شده‌ام و مدام علیه من جوسازی می‌کنند. بهتر است برخی از مسئولان باشگاه‌ها تمرکزشان بر روی مسائل فرهنگی باشد.

گل‌محمدی با اشاره به قضاوت خوب جهانبازی و کمک‌هایش گفت: جهانبازی و کمک‌هایش قضاوت خوبی داشتند و باید از آنها تشکر کنم حتی در دو مورد کمک داور دوم مسابقه که فکر می‌کنم آقای اسعدیان بود به خوبی بازی را ادامه داد و آفساید نگرفت که یک مورد آن به نفع ما و یک مورد آن به نفع استقلال بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه قصد دارد بابت فحاشی که تماشاگران استقلال به او کردند به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق شکایت کند یا نه، گفت: دوست ندارم برای تماشاگران حریف مستندسازی کنم. تماشاگران سرمایه‌های اصلی ورزش و فوتبال هستند آنها مدتی با فوتبال قهر بودند و به ورزشگاه نمی‌آمدند اکنون خوشحالم که ورزشکاران با ورزشگاه‌ها کم‌کم آشتی کردند هر چند انتظار این رفتار را هم نداشتم.

وی ادامه داد: من چه در دوران بازیگری‌ام و چه در دوران مربی‌گری همواره به تماشاگران استقلال و تماشاگران حریف احترام گذاشته‌ام و در این مدت هیچگاه از آنها ناسزا نشنیده بودم اما شب گذشته برای اولین بار از استقلالی‌ها فحاشی شنیدم و متأسف شدم. انتظارم از افشارزاده این بود که این موارد را هم ببیند.

وی افزود: من شب گذشته هم خویشتن‌داری کردم و در نشست خبری هیچ حرفی از فحاشی تماشاگران استقلال نزدم و به این مسئله هم واکنش نشان ندادم. امیدوارم که دیگر کمتر شاهد این مسائل در ورزشگاه‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا