مادربوردهای Z170 ایسوس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار موبنا، در این مراسم که با حضور فعالان رسانه و اعضای خانواده فروش ایسوس در روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار شد، مشخصات جدید مادربوردهای سری Z170 مبتنی بر پردزانده های جدید Skylake اینتل و همچنین امکانات و فناوریهای انحصاری به کار رفته در جدیدترین کارت های گرافیک ایسوس معرفی شدند. در …

به گزارش خبرنگار موبنا، در این مراسم که با حضور فعالان رسانه و اعضای خانواده فروش ایسوس در روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار شد، مشخصات جدید مادربوردهای سری Z170 مبتنی بر پردزانده های جدید Skylake اینتل و همچنین امکانات و فناوریهای انحصاری به کار رفته در جدیدترین کارت های گرافیک ایسوس معرفی شدند.
در ابتدای مراسم،” حسام ریاضی” مدیر توسعه بازار ایسوس در ایران با اشاره به تاریخچه ایسوس از سال ۱۹۸۹ میلادی و ۲۶ سال فعالیت و حضور موفق ایسوس در عرصه تولید محصولات و فناوریهای نوین، به بیان جایگاه ایسوس در میان رقبا و تعدد جوایز کسب شده در حوزه های متعدد از جمله فناوری و رضایت مندی مشتریان در سراسر دنیا پرداخت. وی در ادامه افزود ایسوس با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون مادربورد جایگاه نخست را از آن خود کرده است. مدیر فروش قطعات ایسوس در ادامه پس از معرفی نسل جدید مادربوردهای ایسوس مبتنی بر پردازنده های جدید اینتل، به معرفی کلی مادربوردهای سری Z170 ایسوس پرداخت.
بخش دوم این مراسم با هدف آشنایی بیشتر اصحاب رسانه و نمایندگان فروش ایسوس، با امکانات و ویژگی های نسل جدید پردازنده های اینتل و قابلیت های مادربوردهای Z170 ادامه یافت. در این بخش از مراسم زهرا جاوید مدیر روابط عمومی بخش قطعات ایسوس به همراه سعید مسلمی از تیم بازاریابی این شرکت تمامی ویژگیها، فناوریها و امکانات سازگار با چیپست Z170 و فناوری های انحصاری ایسوس در این مادربوردها را معرفی کردند.
پلتفرم جدید اینتل بر پایه چیپست Z170 و با پشتیبانی از پردازنده های ۱۴ نانومتری Skylake با سوکت ۱۱۵۱ طراحی شده است. این پردزانده ها از حافظه های DDR4 و DDR3L ، اسلات PCIe 3.0 و ۱۰ پورت USB 3.0 پشتیبانی میکنند. مادربوردهای رده خانگی ایسوس از پنج ویژگی اصلی شامل OC Design، ۵-Way Optimization، ۳T3R Wi-Fi 802.11ac، پشتیبانی از رابط های ذخیره سازی پرسرعت از جمله M.2/NVMe ، پورت USB 3.1 و همچنین LAN Guard برخوردار هستند. طراحی این مادربوردها به گونه ای است که راه کارهایی جدید و موثری برای اورکلاکینگ و پایداری بهتر سیستم مانند فناوری Pro Clock و TPU در آن پیاده سازی شده است. به علاوه به کمک ۵ روش بهینه سازی سیستم که با نام فناوری ۵-Way Optimization معرفی شده است مدیریت، کنترل و بهینه سازی عملکرد بخش های مختلف سیستم به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در حوزه شبکه سازی بیسیم نیز این مادربورد با پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac و فناوری ۳T3R قدرت دریافت و ارسال همزمان سیگنال ها را افزایش داده است. به علاوه LanGuard نیز به بهبود و افزایش کارایی شبکه کابلی و محافظت در مقابل نویز امواج نقش قابل توجهی را ایفا میکند.
بایوس UEFI مادربوردهای سری Z170 ایسوس نیز با طراحی و امکانات جدید ارائه شده است و کاربران میتوانند با استفاده از قابلیت EZ-FLASH 3 بایوس مادربورد خود را به سادگی و با اتصال به اینترنت به روز رسانی کنند و همچنین از عملکرد و وضعیت سایر قطعات کامپیوتر خود مطلع شوند.
همچنین در بخش چند رسانه ای با استفاده از کارت صدای پیشرفته و در حوزه طراحی، ایسوس با طراحی های ویژه و امکاناتی مثل نورپردازی و به کارگیری نورها LED در مادربورد محصولی در خور نام این شرکت به بازار معرفی نموده است.
در رده مادربوردهای حرفه ای ها هم مثل همیشه خانواده ROG با یک محصول جدید وارد رقابت شده و نسل هشتم مادربورهای MAXIMUS (EXTREME, RANGER, HERO, GENE) و سری گیمینگ (Z170 PRO GAMING , Z170i PRO GAMING) را با امکانات متعددی برای گیمرها و کاربران حرفه ای معرفی کرده است. این مادربوردها به مدار تغذیه قدرتمند و هوشمند، کارت صدای حرفه ای، قطعات با کیفیت و امکانات بی نظیر اورکلاکینگ، نرم افزار های جانبی، با کاربردهایی خاص مجهز شده اند. از آنجایی که ایسوس همواره اهمیت ویژه ای برای گیمرها قائل بوده امکانات متعددی نیز در حوزه بازی های آنلاین و شبکه فراهم ساخته است. این مادربوردها از پورت USB 3.1 و حافظه های M.2 و NVMe برای انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت ممکن پشتیبانی میکنند.
ایسوس در رده محصولات سری نظامی خود که به نام TUF شناخته می شوند امکاناتی نظیر قطعات با کیفیت و با استانداردهای خاص رده نظامی، نرم افزارهای مدیریت دما و کنترل همه جانبه سیستم، تست ها و آزمایشات متعدد به منظور اثبات پایداری و کیفیت مادربورد، استفاده از رابط های پرسرعت برای افزایش کارایی این محصولات به عنوان سرورها و امکانات و فناوری های جدید این رده را سرسخت تر از همیشه به بازار معرفی کرده است.
در بخش دوم این سمینار امکانات جدید کارت‌های گرافیک ایسوس از جمله سیستم خنک کنندگی Direct CUIII به همراه ساختار فن های کاملا بیصدای 0dB، فناوری Auto-Extreme و امکانات به روز شده در نسخه جدید نرم افزار GPU Tweak ، XSplit معرفی شدند.
لازم به ذکر است در طی این مراسم مادربورد Maximus VIII Ranger توسط اورکلاکرهای مطرح جهانی اورکلاک شد و توانستند رکوردی را به نام خود ثبت کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا