کاهش عرضه و تقاضا در بازار موبایل

به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش نمایش گوشی های موبایل در ویترین مغازه ها که نشات گرفته از کاهش واردات این کالای ارتباطی است باعث شده تا بازار کم رونق برای این کالای دیجیتالی کلید بخورد. همچنین طی هفته گذشته کاهش تقاضای مشتریان از گوشی های هوشمند بالای ۸۰۰ هزار تومانی باعث شده تا فروش هوشمندهای …

به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش نمایش گوشی های موبایل در ویترین مغازه ها که نشات گرفته از کاهش واردات این کالای ارتباطی است باعث شده تا بازار کم رونق برای این کالای دیجیتالی کلید بخورد.
همچنین طی هفته گذشته کاهش تقاضای مشتریان از گوشی های هوشمند بالای ۸۰۰ هزار تومانی باعث شده تا فروش هوشمندهای موبایل به طور چشمگیری کاهش یابد.
از سوی برخی از کارشناسان و دست اندرکاران این بازار بر این باورند که بعد از اعلام نتایحج مثبت مذاکرات هسته ای بازار تمامی کالاها از جمله موبایل را با رکودی جدید همراه ساخت چرا که بیشتر مشتریان به امید ارزان شدن کالاها خرید خود را به زمان های آتی موکول کرده اند.
طی هفته گذشته با وجود کاهش مراجعه کنندگان به این بازار، تنها گوشی های ارزان قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومانی مورد فروش قرارگرفت.
به گفته منابع بازاری، طی هفته ای که گذشت گوشی های هوآوی و سامسونگ در میانگین قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰هزار تومانی نسبت به سایر برندها با تقاضای مناسب تری از سوی افراد روبرو بود.
فروشندگان و دست اندرکاران این بازار معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و کاهش تقاضای مشتریان، احتمال کاهش قیمت انواع گوشی های موجود در روزهای آینده وجود دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا