استیلی: مشکلات مالی ملوان با گذشت زمان حل می‌شود

حمید استیلی درباره پذیرفتن هدایت تیم فو‌تبا‌ل ملوان، اظها‌ر کرد: همه این اتفاقات روز گذشته رخ داد. آقای دنیامالی با من تماس گرفت و درباره پذیرفتن هدایت ملوان صحبت‌هایی را مطرح کرد سپس جلسه‌ای را با هم برگزار کردیم و در نهایت پذیرفتم که هدایت این تیم را برعهده بگیرم. این تیم از پتانسیل‌ بالایی …

حمید استیلی درباره پذیرفتن هدایت تیم فو‌تبا‌ل ملوان، اظها‌ر کرد: همه این اتفاقات روز گذشته رخ داد. آقای دنیامالی با من تماس گرفت و درباره پذیرفتن هدایت ملوان صحبت‌هایی را مطرح کرد سپس جلسه‌ای را با هم برگزار کردیم و در نهایت پذیرفتم که هدایت این تیم را برعهده بگیرم. این تیم از پتانسیل‌ بالایی برخورداراست و مطمئنا می‌تواند نتایج خوبی در لیگ بگیرد و باعث خوشحالی انزلی چی ها شود.

وی درباره جدایی امیر قلعه‌نویی از این تیم و همین طور مشکلات مالی موجود هم گفت: من کاری به جدایی امیر قلعه‌نویی ندارم. چیزی که مسلم است این است که مشکلات مالی ملوان با گذشت زمان حل خواهد شد. آقای دنیا مالی قول‌هایی داده‌اند که به زودی با جذب اسپانسر مشکلات مالی برطرف می‌شود. من آمده ام که به ملوان کمک کنم. همان طور که گفتم ملوان از پتانسیل‌ بالایی برخوردار است. چند بازیکن این تیم قبلا شاگرد خود من بودند و من از این بابت شناخت خوبی از آنها دارم.

استیلی درباره هو‌اد‌ا‌ران ملوانی هم گفت: حضور آنها در ورزشگاه باعث دلگرمی تیم ما خواهد شد. مطمئنا در بازی‌های خانگی نقش موثری در کسب نتایج خوب برای ما خواهند بود. البته ما باید بگویم زمانی که من قبول کردم سرمربی ملوان شوم هیچ قولی ندادم،‌ بلکه قرار شد با تمام وجود تلاش کنیم تا بهترین نتیجه‌ را برای ملوان بگیریم. فلسفه فو‌تبا‌ل من همیشه این بود که به جوانان میدان بدهم. اگر به خاطر بیاورید در راه‌آهن و استیل‌آذین و شاهین بوشهر هم همین کار را کردم و جوانان زیادی را به فو‌تبا‌ل معرفی کردم. می‌خواهم این کار را در ملوان ادامه دهم و امیدوارم بتوانم در کنار جوانگرایی نتایج خوبی را هم کسب کنم.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا روز پنجشنبه روی نیمکت ملوان خواهد نشست؟ گفت: اگر مشکلی پیش نیاید و کارت مربیگری من صادر شود پنجشنبه روی نیمکت می‌نشینم. در حال‌ حاضر در راه رفتن به انزلی هستم تا قراردادم را با مسئولان این باشگاه به صورت رسمی امضا کنم.

دکمه بازگشت به بالا