کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در منزل قاچاقچیان

به گزارش فارس، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: افضل گل‌زاری از کشف ۳۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهریار خبر داد. وی اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی به نام‌های «الف ـ ج» و «م ـ خ» در امر توزیع مواد مخدر …

به گزارش فارس، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: افضل گل‌زاری از کشف ۳۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهریار خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی به نام‌های «الف ـ ج» و «م ـ خ» در امر توزیع مواد مخدر در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل آنها شده و در بازرسی از این منزل ۳۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

گل‌زاری در پایان با اشاره به دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ متذکر شد: قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه و خودرو توقیفی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا