سپاه: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

به گزارش شهدای ایران، ز سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هر چه باشد ما آن را تبدیل به سکوی پرش بزرگتر یعنی به سمت رسیدن به آرمان‎ های انقلاب اسلامی و همان آرمانی که امام راحل در برافراشتن پرچم اسلامی در کره زمین داشت، تبدیل خواهیم کرد. سردار سرتیپ پاسدار …

به گزارش شهدای ایران، ز سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هر چه باشد ما آن را تبدیل به سکوی پرش بزرگتر یعنی به سمت رسیدن به آرمان‎ های انقلاب اسلامی و همان آرمانی که امام راحل در برافراشتن پرچم اسلامی در کره زمین داشت، تبدیل خواهیم کرد.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف شامگاه یکشنبه در مراسم وداع با شهدای گمنام غواص و خط شکن در مصلای نماز جمعه گرگان افزود: همان طوری که شهدا پایان دفاع مقدس و پذیرش قطعنامه را تبدیل به سکوی پرش و اقتدار انقلاب اسلامی کردند.

وی اظهار کرد:مطمئن باشید ملتی که آرمان و انگیزه دارد و برای رضای الهی گام بر می ‎دارد، ملتی که دارای وحدت، هماهنگی، رهبری شجاع، متدین، مخلص و آگاه به زمان است و بر قلوب ملت فرماندهی و رهبری می‎ کند قادر است اهداف کشور و انقلاب را به سرانجام برساند.
مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به برکت تیزهوشی رهبر معظم انقلاب و خون شهدا از لحظات عمرمان و از جزئی‎ ترین امکانات کشور در زیر سایه شدیدترین تحریم‎ ها کشور را به جایی رساندیم که کشورهای بزرگ اذعان دارند که ایران قادر است از کشور و منافع خودش، انقلاب اسلامی و فلسطین که از آن انتظار دارد، وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

شریف خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود پا به میدان رزم، جنگ و جهاد گذاشتند تا وفاداری خود را به امام راحل نشان دهند، آنان به جهانیان درس عبرت آموختند، رزمندگانی که از گوشه گوشه این سرزمین سراسیمه گوش به فرمان ولایت در مقابل دنیا ایستادند امروز در حضورشان اعلام می‎ کنم دیگر خبری از صدام در جغرافیای عراق وجود ندارد.

وی با تاکید بر این که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان عربده می‎ کشند اما کاری از پیش نمی‎ برند، گفت: اسرائیل در سه جنگ متوالی شکست خورد، اسرائیل که مدعی بود ارتش کشورهای عرب نمی‎ تواند ارتش اسرائیل را شکست دهد اما از طریق سبکی که شهدا و امام راحل ارائه کردند، اسرائیل در برابر کوچک ترین کشور عربی یعنی حزب ‎اله لبنان به زانو درآمد. ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه به آمریکا اجازه نمی‎ دهند که مجددا از نزدیکی مرزها علیه این سرزمین دست به کوچک ترین اقدامی بزنند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد:امروز آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، او هیچ جنگی را در منطقه شروع نکرده الا که در آن شکست خورده است.

وی اظهار کرد: آمریکا هزاران انسان بی گناه را در افغانستان و عراق به خاک و خون کشید، سرمایه‎ های عظیمی را هم از دست داد اما هیچ توفیقی نیافت.

سردار شریف ادامه داد: غرب و آل سعود راهی جز تمکین و تسلیم در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی که اراده الهی پشت آن است ندارند، اینها یک واقعیت است و شعار نیست.
رییس انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: آمریکا، اسرائیل و همپیمانان‎ آنها به خوبی می‎ دانند که نمی‎ توانند علیه ایران اقدام نظامی انجام دهند، آنان اگر می‎ توانستند مطمئن باشید لحظه ‎ای درنگ نمی کردند.

شریف گفت: دشمنان می‎ دانند در صورت کوچکترین اقدامی علیه ایران تاوان سنگینی باید بپردازند، ما هرگز از داشته ‎های نظامی، توانمندی ‎های دریایی و زمینی و هوایی خودمان احساس غرور نمی‎ کنیم، اما در محضر شهدا می‎ گوییم که دیگر شاهد بمباران دزفول و اندیمشک نخواهند بود ما کشور را از مراحل سخت عبور داده ایم.

به گفته وی این که کشورهای به اصطلاح قدرتمند یک سوی میز مذاکرات و نمایندگان قدرتمند ایران در سوی دیگر میز نشستند ناشی از عظمت کاری است که شهدا در دفاع مقدس انجام دادند و ناشی از هدایت ‎های داهیانه رهبر معظم انقلاب و استقامت ۷۰ میلیون ایرانی است.

وی تصریح کرد: غرب اگر قادر بود غیر از میز مذاکره کار دیگری کند اصلا دریغ نمی‎کرد، آن ها ۱۲ سال شدیدترین تحریم‎ ها را علیه ملت ایران به کار گرفتند که به برکت خون شهدا، استقامت و پایمردی ملت ایران در همه عرصه ‎ها بدون کوچکترین تردیدی شکست خوردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران کشور، استان گلستان را الگویی مناسب از میزان اراده ملت به شهدا و ارزش های انقلاب برشمرد و گفت: گلستان می تواند به عنوان یک الگوی مناسب از میزان ارادت ملت ما به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی معرفی شود.

شریف افزود: تعداد بیش از چهار هزار شهید در گلستان که بیش از ۵۰۰ نفر آن ها از اهل سنت هستند کافی است تا داعشی ها دست از آتش افروزی های خود در بین مسلمانان بردارند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به بنیانگذار انقلاب اسلامی وفادار ماندند و به همه جهانیان درس عبرت آموختند و در مقابل همه دنیا ایستادگی کردند.

مراسم ‘وداع با ۱۳ دردانه دست بسته’ با مداحی حاج صادق آهنگران و با حضور مقامات ارشد استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم گرگان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا