بی اقبالی چرم پوش ال جی در بازار موبایل

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی با گارانتی غیررسمی که با قیمت یک میلیون و ۸۵۰ هزارتومان به فروش می رسد تا کنون نتوانسته مورد تقاضای عموم کاربران این کالای ارتباطی و دیجیتالی قرار گیرد. فروشندگان گوشی های موبایل براین باورند که در صورت کاهش قیمت این پرچمدار ال جی، G4 ال جی با استقبال …

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی با گارانتی غیررسمی که با قیمت یک میلیون و ۸۵۰ هزارتومان به فروش می رسد تا کنون نتوانسته مورد تقاضای عموم کاربران این کالای ارتباطی و دیجیتالی قرار گیرد.
فروشندگان گوشی های موبایل براین باورند که در صورت کاهش قیمت این پرچمدار ال جی، G4 ال جی با استقبال مشتریان روبرو می شود.
مشخصات فنی گوشی چرم پوش ال جی به شرح زیر است:
این گوشی دارای ابعاد ۱۴۸٫۹ در ۹٫۸ در ۷۶٫۱ میلیمتری است که در تمامی جهات کمی بزرگتر از مدل قبلی است.
بنظر می رسد انحنای ظریف بدنه کمی به حجم گوشی اضافه کرده است اما در واقع هر دو گوشی وزن برابری دارند.
تفاوت در اندازه بین ال جی G3 و G4 به سختی قابل توجه است، هر چند وقتی گوشی جدید دارای همان اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری است، کسی مایل نیست بشنود که این گوشی “بزرگتر و قطور تر” است.
LG G4 را به راحتی می توان با LG G Flex2 اشتباه گرفت، ظاهر این دو بسیار به هم نزدیک است و اساسا اندازه و وزن یکسان دارند.
در حالی که بدنه LG G4 دارای انحنا است، فرم G3 نرم تر با لبه های گردتر به نظر می رسد، ال جی چهار گوشه مربع را برداشته و انحنای چپ به راست قاب پشت G3 را برجسته تر کرده است.
این در دست گرفتن گوشی را بهبود می بخشد زیرا یک لبه در کنار صفحه نمایش برای قراردادن انگشتان شما فراهم می کند.
با این حال، مسیری که انحنای مخالف جلو و عقب ایجاد کرده است یک فریم سخت در اطراف گوشی فراهم کرده که اگر می خواهید گوشی را محکمتر در دست بگیرید، به راحتی می تواند در کف دست شما قرار گیرد.
شاید مجبور شوید گوشی را محکم نگه دارید زیرا مواد براق قاب لغزنده است، سطح پلاستیکی صاف در قاب پشت نیز خیلی کمک نمی کند.
این گوشی بسیار مقاوم احساس می شود، که همچنین بدان معنی است که مانند G Flex2 خم نمی شود، وزن آن به خوبی توزیع شده و تعادل کمی به سمت پایین منتقل شده است. شما می توانید G4 را بطرف پایین نگه دارید و از دست شما سقوط نمی کند.
صفحه نمایش های جدید کوانتومی شبیه به صفحه نمایش Triluminos سونی است، هر دو کمپانی در صنعت پانل تلویزیون رقابت می کنند. ال جی به DCI روی آورد (که به طور معمول با استودیو های تلویزیون کار می کند) برای کالیبره کردن صفحه نمایشLG G4 ، که به ۹۸٪ پوشش استاندارد DCI دسترسی دارد، که به معنی رنگ دقیق بدون اشباع رنگ است.
نوار کشویی روشنایی در این گوشی خیلی روان نیست، در ۵۰ درصد آن به سختی ۱۱۰nit است که برای استفاده روزانه بیش از حد کم نور می باشد.
رفتن به پایین تر از ۵۰ درصد مانند خاموش کردن صفحه نمایش است. در حالی که روشنایی اساسا همان است، صفحه نمایش جدید انعکاس کمتری دارد که خوانایی نور خورشید را به اندازه کافی برای بهبود می دهد و مطابق HTC One M9 است. هر چند این بسیار فراتر از دیگر مدل های پرچمدار فعلی است.
پیام های SMS و MMS توسط نرم افزار Material Designed با برخی گزینه های سفارشی اداره می شوند. آنها در زنجیره ها نشان داده می شوند و ال جی به شما امکان می دهد تا ظاهر برنامه پیام رسانی را با اختصاص زمینه های سفارشی و کادر پیام سفارشی کنید.
جدیدترین پرچمدار سری G دارای سنت معرفی یک نسخه جدید LG UX است و ما با G4 حداکثر تا V4.0 را داریم که در نسخه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی ایجاد شده و ویژگی های جدید و همچنین یک کت جدید از رنگ برای نزدیک تر شدن به زیبایی شناسی Material Design به ارمغان می آورد.
LG UX 4.0 دارای موارد بیشتری است. اولین پانل سمت چپ صفحه اصلی LG G4 برای یک Bulletin هوشمند است، که متفاوت از BlinkFeed اچ تی سی می باشد و به جای اخبار، اطلاعاتی در مورد گوشی شما نشان می دهد.
LG G4 در حال حاضر دارای پیشرفته ترین دوربین در بازار است، این کمپانی اساساً هر بخش را به روز رسانی کرده است. دوربین دارای یک سنسور بزرگتر ۱/۲٫۶ اینچ با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل است. این در پشت لنز گسترده تر / ۱٫۸ قرار دارد، که اجازه می دهد ۸۰ درصد نور بیشتری در مقایسه با LG G3 وارد شود.
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل در LG G4 به راحتی دوربین ۲MP در G3 را کنار میزند. این سیستم کمی گسترده تر است که به شما امکان می دهد تا بخش بیشتری از صحنه پشت سر خود را بگیرید و دارای محدوده دینامیک بهتری است.
پانوراما نیز بخوبی عمل می کند، نرم افزار به روز رسانی شده ال جی (با کمک تراشه جدید) می تواند یک تصویر را تا حداکثر وضوح ۱۰۴MP ارائه دهد.
LG Health ، برنامه ردیابی تناسب اندام ال جی است. آن مانند برنامه Health سامسونگ قوی نیست، اما فعالیت های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و غیره را دنبال می کند.
LG G4 دارای یک سری گزینه های ارتباطی کامل است. این گوشی دارای ۴G LTE تا سرعت دانلود ۳۰۰Mbps و سرعت آپلود ۵۰Mbps و (۳G HSPA+ (42.2Mbps / 5.76Mbps است، هنگامی که در خارج از پوشش ۴G هستید. ۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi دیگر شگفت انگیز نیست، شما می توانید از آخرین روترهای Wi-Fi در خانه در ۲٫۴GHZ و یا ۵GHz استفاده کنید.
LG G4 فقط دارای مرورگر کروم است. یک میانبر به اینترنت وجود دارد، اما این برنامه به ما اطلاع داد که در Chrome now ادغام شده است و باید میانبر را حذف کنیم. بطور کلی کروم بسیار عالی است. این برنامه tabs باز Chrome را در منوی سوئیچ برنامه ادغام می کند، که موجب می شود برنامه های وب اصلی احساس شوند.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا