اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص کنکور چهارشنبه اعلام می شود

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران؛ بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. وی گفت: این اسامی مربوط به دانشگاه های شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری، دادگستری، مدیریت بیمه اکو موسسه …

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران؛ بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
وی گفت: این اسامی مربوط به دانشگاه های شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری، دادگستری، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه و تمامی کد رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان در پردیس های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تمامی معرفی شدگان یاد شده ضرورت دارد برای انجام مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و یا مراحل گزینش در تاریخ های مقرر به آدرس تعیین شده در اطلاعیه که به همراه فهرست اسامی آنان منتشر می شود، مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان برای انجام مراحل یادشده به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته و یا رشته های ذی ربط تلقی خواهد شد.
آزمون سراسری امسال در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا