مشارکت هندی‎ها در ساخت فیلمی با بازی محمدرضا گلزار

کارگردانی و نویسندگی ” سلام بمبئی ” را قربان محمدپور برعهده دارد ،فیلمی که به یک موضوع عاشقانه از دریچه ای متفاوت می پردازد و بازیگر نقش اول مرد آن محمدرضا گلزار است که مدتی پیش به این فیلم پیوست. صبح روز شنبه ،”پهلاج نیهالانی” مدیرکمپانی موشن پیکچر (The Motion Picture) به همراه “دیلشاد شیخ” …

کارگردانی و نویسندگی ” سلام بمبئی ” را قربان محمدپور برعهده دارد ،فیلمی که به یک موضوع عاشقانه از دریچه ای متفاوت می پردازد و بازیگر نقش اول مرد آن محمدرضا گلزار است که مدتی پیش به این فیلم پیوست.

صبح روز شنبه ،”پهلاج نیهالانی” مدیرکمپانی موشن پیکچر (The Motion Picture) به همراه “دیلشاد شیخ” آهنگساز برجسته هندی به منظور امضای قرداد همکاری با جوادنوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” وارد تهران شدند .

قرار است این کمپانی ، هم در تولید و هم در پخش این فیلم سینمایی همکاری شایان توجهی داشته باشد و با توجه به اینکه تولید مشترک همواره مورد توجه سازمان سینمایی و ریاست آن بوده ،سعی عوامل ” سلام بمبئی “و در رأس آن جوادنوروزبیگی نیز بر آن است تا این همکاری به گسترش روابط سینمایی و فرهنگی دو کشور بیانجامد.

پهلاج نیهالانی

پهلاج نیهالانی

پهلاج نیهالانی رئیس کنونی هیئت مرکزی صدورگواهی پخش و سانسور فیلم در هندوستان است . وی بیش از سی سال است که تهیه کننده فیلم و مدیرکمپانی “موشن پیکچر” بوده و در کارنامه کاری نیهالانی بیش از ۲۰ فیلم پرفروش دیده می شود .همچنین ستاره های بزرگ سینمای هند مانند آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan) ،سلمان خان(Salman Khan) ،شاهرخ خان (Shah Rukh Khan)، آکشی کومار(Akshay Kumar) و… در فیلم هایی که این تهیه کننده قدیمی تولید کرده نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است کارگردانی و نویسندگی ” سلام بمبئی ” را قربان محمدپور برعهده دارد ،فیلمی که به یک موضوع عاشقانه از دریچه ای متفاوت می پردازد و بازیگر نقش اول مرد آن محمدرضا گلزار است که مدتی پیش به این فیلم پیوست.
طی روزهای آینده نیز خبرهای تازه ای در رابطه با قرارداد سایر عوامل این فیلم در رسانه ها منعکس خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا