معرفی نوت بوک IdeaPad 305 لنوو؛ طراحی زیبا و کارایی بالا با قیمت مناسب

پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR): در میان محصولات متنوع لنوو، خانواده ideapad جزو پرطرفدارترین و پرفروش‏ترین سری نوت‏ بوک‌ها هستند که ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری کاربردی و با کیفیتی را در کنار هم جمع آوری‏ کرده ‏اند. نوت بوک ideapad 305-15IBD به لطف پردازنده Intel core i5-5200U از عملکرد سریع و توانایی بالایی …

پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):
در میان محصولات متنوع لنوو، خانواده ideapad جزو پرطرفدارترین و پرفروش‏ترین سری نوت‏ بوک‌ها هستند که ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری کاربردی و با کیفیتی را در کنار هم جمع آوری‏ کرده ‏اند. نوت بوک ideapad 305-15IBD به لطف پردازنده Intel core i5-5200U از عملکرد سریع و توانایی بالایی برخوردار است. پردازنده گرافیکی Radeon HD 8600M با دو گیگابایت حافظه ویدئویی ، صفحه نمایش LED با ابعاد ۱۵.۶ اینچ،درایو DVD، درگاه HDMI ،ا ۳ عدد درگاه USB، کارت خوان و Bluetooth از امکانات این نوت بوک هستند. حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱ ترابایت، خیال کاربر را از بابت فضای کافی برای ذخیره ‏سازی عکس، ویدیو و موزیک راحت کرده ‏است.

WiFi با پشتیبانی از استاندارد a/c 802.11؛ امکان دانلود سریع تر و جستجوی راحت تر را فراهم می‏ کند. صفحه کلید ideapad 305 نیز همچون سایر سیستم‏های لنوو از نوع معروف این کمپانی به نام AccuType است که با هدف تایپ کردن دقیق و سریع طراحی شده ‏است. بلندگوهای استریو به همراه داشتن تکنولوژی Dolby Advanced Audio، این سیستم را از نظر کیفیت صدا ممتاز کرده است. صفحه نمایش ideapad 305 از نوع مات بوده که چشم را دیرتر خسته می‏ کند و برای استفاده‏ طولانی مدت در منزل و محیط کار مناسب خواهد بود.

از مشخصات ظاهری این محصول می‏‏ توان به وزن ۲.۳۲ کیلوگرم، طراحی مدرن و رنگ‏های شاد و متنوع بنفش، آبی، سفید و سبز اشاره کرد که در مجموع جذابیت منحصر به فردی به آن بخشیده است.
منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا