القاعده ۳ شهر یمن را اشغال کرد

شاهدان نیز گفتند که پرچم های سیاه رنگ القاعده بر فراز چند ساختمان در شهرهای رباط، المصعبین و اللحوم به اهتزار درآمد. مقام های امنیتی یمن در حالی که خواستند نامشان فاش نشود، یادآور شدند که این گروه تروریستی مراکز دولتی را بدون جنگ و خونریزی اشغال و این اماکن را به پایگاه های نظامی …

شاهدان نیز گفتند که پرچم های سیاه رنگ القاعده بر فراز چند ساختمان در شهرهای رباط، المصعبین و اللحوم به اهتزار درآمد.

مقام های امنیتی یمن در حالی که خواستند نامشان فاش نشود، یادآور شدند که این گروه تروریستی مراکز دولتی را بدون جنگ و خونریزی اشغال و این اماکن را به پایگاه های نظامی برای خود بدل کرده است.

براساس این گزارش، ناآرامی در یمن به وابسته محلی القاعده در این کشور امکان داده از فضای موجود برای تحرکات خود بهره گیرد و بخش هایی را در این کشور به اشغال خود درآورد.

ارتش و جنبش انصارالله یمن که از فروردین ماه گذشته تاکنون مقابل تجاوز کشورهای عربی به رهبری عربستان مقاومت کرده و بیشتر شهرها را در اختیار خود دارند، در جبهه دیگری با گروه های تروریستی القاعده و داعش که مورد حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان هستند، می جنگند.

رژیم آل سعود پس از حدود ۴ ماه از آغاز جنگ علیه یمن تاکنون به هیچ یک از اهدافش نرسیده و برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خود دست به عملیات زمینی زده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا