ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده چالوس

سرهنگ همایون اسفندی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و تصادف مورد توجهی نیز گزارش نشده است. رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به ترافیک نیمه ‌سنگین در ابتدای محور کرج – چالوس …

سرهنگ همایون اسفندی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و تصادف مورد توجهی نیز گزارش نشده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به ترافیک نیمه ‌سنگین در ابتدای محور کرج – چالوس پرداخت و تصریح کرد: از میدان امیر کبیر تا تونل شماره ۲ و از پل زنگوله تا سیاه‌بیشه ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ اسفندی ادامه داد: در باند شمالی اتوبان تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین گفت: ترافیک در این محور و همچنین در محور هراز پرحجم و روان است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که هم اکنون در محور چابکسر در استان گیلان بارش باران جریان دارد، خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا