پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده

خانم کبری رفیعی در گفتگویی گفت: امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی از مناطق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار موقتی، باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است که این شرایط را امروز در شمال غرب و ارتفاعات غرب …

خانم کبری رفیعی در گفتگویی گفت: امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی از مناطق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار موقتی، باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است که این شرایط را امروز در شمال غرب و ارتفاعات غرب کشور نیز خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از پنجشبه شب و روز جمعه، نفوذ جریانات شمالی و هوای خنک در سواحل دریای خزر موجب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد شد و دریای خزر هم مواج خواهد شد. برای روز پنجشنبه در شمالغرب، همچنین ارتفاعات غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و استان خراسان شمالی هم در بعداز ظهر رگبار موقتی باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهند داشت. در روز جمعه، بارش ها به ارتفاعات البرز شرقی و برخی از مناطق شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی محدود می شود که به صورت رگبارهای پراکنده، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

رفیعی گفت: در سه روز آینده، وزش باد در شرق و جنوب کشور تداوم دارد که در برخی از ساعات با گرد و خاک همراه خواهد شد.

آسمان تهران امروز کمی ابری است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارشهای پراکنده را در ارتفاعات خواهیم داشت.

وی گفت: بیشینه دمای هوای تهران امروز ۳۷ و فردا ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین کمینه دمای هوای تهران ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا