کنایه‌های بی‌ پایان کلارکسون به BBC

مجری رک و راست سابق برنامه «تخت‌گاز» از برنامه موتوری جدید خود در همکاری با آمازون می‌گوید. آن گونه که هفته گذشته اعلام شد کار فیلم‌برداری این مجموعه جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده در سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد و برنامه در پاییز ۲۰۱۶ آماده پخش خواهد بود. کلارکسون در زمان اعلام …

مجری رک و راست سابق برنامه «تخت‌گاز» از برنامه موتوری جدید خود در همکاری با آمازون می‌گوید. آن گونه که هفته گذشته اعلام شد کار فیلم‌برداری این مجموعه جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده در سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد شد و برنامه در پاییز ۲۰۱۶ آماده پخش خواهد بود. کلارکسون در زمان اعلام این خبر با کنایه به کارفرمای سابق خود بی‌بی‌سی،  گفته بود : « که احساس می‌کند از یک هواپیمای قدیمی به یک سفینه‌ فضایی قدم گذاشته است.»

البته این خوشحالی یکطرفه نیست و آمازون هم به صورت متقابل از اینکه سه مجری سابق برنامه «تخت‌گاز» را به خدمت گرفته خوشحال بوده و این کار را یک «سرمایه‌گذاری مهم» خوانده است.

کلارکسون در ستون هفتگی خود در نشریه سان نوشت : «ما به همراه تهیه‌کننده قدیمی خود اندی ویلیام یک شرکت تهیه فیلم به نام «دبلیو چامپ و پسران» تاسیس کرده‌ایم و اکنون به دنبال یک دفتر، یک گیاه فیکوس، چند شرکت خودروسازی و یک نام برای برنامه جدیدمان می‌گردیم. پس از آن ما برنامه‌ای انگلیسی با سرمایه‌گذاری مناسب خواهیم ساخت، که در آن اثری از آگهی بازرگانی و مهم‌تر از آن فشارهای از سمت بالا وجود ندارد.» کلارکسون با اشاره به این آمازون دست آنها را در ساخت برنامه کاملا باز گذاشته است، ادامه داد : « این همانند نوای موسیقی در گوش‌های من است.»

کلارکسون در ماه مارس امسال بدلیل اینکه یک تهیه‌کننده را با مشت زده بود، از کار در «تخت‌گاز» کنار گذاشته شد. البته این نخستین باری نبود که مجری «تخت‌گاز» جنجال به پا می‌کرد، پیش از این نیز در موارد بسیاری سخنان او در این برنامه پرطرفدار بحث‌های بسیاری را برانگیخته بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا