حضور مربی آلمانی برای مذاکره با دوچرخه‌سواری

به نقل از ایسنا، فدراسیون دوچرخه‌سواری برای هدایت تیم ملی پیست با یک مربی آلمان وارد مذاکره شده و قراراست این مربی برای انجام مذاکرات نهایی به ایران بیاید و در صورت توافق، هدایت تیم‌ملی ایران را تا المپیک بر عهده خواهد گرفت. مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در این مورد بیان کرد: این مربی …

به نقل از ایسنا، فدراسیون دوچرخه‌سواری برای هدایت تیم ملی پیست با یک مربی آلمان وارد مذاکره شده و قراراست این مربی برای انجام مذاکرات نهایی به ایران بیاید و در صورت توافق، هدایت تیم‌ملی ایران را تا المپیک بر عهده خواهد گرفت.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در این مورد بیان کرد: این مربی آلمانی شاگردانی داشته که قهرمان جهان و المپیک شده‌اند. از آنجا که محمد دانشور و محمد رجبلو در ماده‌های کایرین و اومنیوم برای کسب سهمیه المپیک به مسابقه‌ها اعزام می‌شوند، برنامه ریزی ما این است که برای کاپ های جهانی ، قهرمانی آسیا و المپیک ملی‌پوشان را هدایت کند. در کل او مربی خوبی است.

چایچی در پاسخ به این پرسش که بیشتر باید بر سر مسائل مالی توافق شود یا موضوعات دیگر، گفت: موارد فنی مهم‌تر است. مبلغ قرارداد حالا یک مقدار بالا و پایین حل می‌شود اما موضوع اصلی بحث فنی است. البته او قبول کرده که تمام وقت در ایران باشد.

دکمه بازگشت به بالا