فانتوم ارتقا یافته هوشمند ۳

به گزارش خبرنگار باشگاه خببرنگاران جوان شرکت DJI آخرین نسخه ربات فانتوم خود به نام فانتوم ۳ را رو نمایی کرد. این در حالی است که نسخه فانتوم ۲ بطور بلامنازعی بهترین ربات مجهز همه تجهیزات فقط در یک دوربین بود. می توان گفت فانتوم ۳ نسخه تدریجا ارتقا یافته فانتوم ۲ می باشد. اما …

به گزارش خبرنگار باشگاه خببرنگاران جوان شرکت DJI آخرین نسخه ربات فانتوم خود به نام فانتوم ۳ را رو نمایی کرد. این در حالی است که نسخه فانتوم ۲ بطور بلامنازعی بهترین ربات مجهز همه تجهیزات فقط در یک دوربین بود.

می توان گفت فانتوم ۳ نسخه تدریجا ارتقا یافته فانتوم ۲ می باشد. اما در عوض یک سری تعمیرات اساسی روی آن صورت گرفته است، تا جایی که مدل پیشرفته آن در برخی جهات عملا خیلی بهتر از مدل Inspire One است و این در حالی است که هزینه آن نیز کمتر از نصف مقدار تخمین زده شده است.

ربات فانتوم ۳ ممکن است نسبت به فانتوم ۲ در ظاهر تغیر چندانی نکرده باشد، اما تغیرات زیادی در آن به وقوع پیوسته است. میزان روشن نمایی تصویر دوربین آن مقداری بهتر شده است. در این نسخه یک یونیت Lightbridge به کار رفته است که جریان فیلم را با کیفیت ۷۲۰p در کنترل کاربر قرار می دهد. با این رزولوشن کاربر می تواند از طریق دوربین آنچه را که به وسیله دوربین می بیند با رزولوشن بالا مشاهده نماید.

محدوده ای که دوربین ربات فانتوم ۳ می تواند در آن فعالیت نماید، از ۵۰۰ متر تا حدود ۲ کیلومتر و کمی بیشتر از آن است. ثبات آن در هوا و در حال پرواز به کمک سیستم GPS به مقدار خیلی زیادی ارتقا یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا