مدافع منچستریونایتد به لیون پیوست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل داسیلوا مدافع برزیلی پس از ۸ سال بازی در منچستریونایتد رسما به لیون فرانسه پیوست. ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون با اعلام حضور این بازیکن ۲۵ ساله در شهر جنوبی فرانسه و امضای قرارداد ۴ ساله از سوی او بابت در اختیار داشتن مدافعی مستحکم ابراز رضایت کرد. رافائل …

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل داسیلوا مدافع برزیلی پس از ۸ سال بازی در منچستریونایتد رسما به لیون فرانسه پیوست.

ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون با اعلام حضور این بازیکن ۲۵ ساله در شهر جنوبی فرانسه و امضای قرارداد ۴ ساله از سوی او بابت در اختیار داشتن مدافعی مستحکم ابراز رضایت کرد.

رافائل پس از انجام تنها ۱۱ بازی در فصل گذشته از لیست بازیکنان اعزامی تیم فن‌خال به تور پیش‎‌فصل خط خورد، با این حال بی‌هیچ کینه‌ای با این جملات از همه اعضای کادر فنی تیم منچستریونایتد تشکر کرد: از وقتی ۸ سال پیش به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا پیوستم، روزهای خوبی را پشت سرگذاشتم و از هواداران بابت ابراز علاقه همیشگی در طول ۸ سال همکاری متشکرم. از اعضای باشگاه به خاطر تهییج من به پیشرفت بیشتر، از کشور انگلیس به خاطر درس‌های فوتبالی و شخصی ماندگاری که به من آموخت و از سرآلکس فرگوسن بزرگ بابت اعتماد و بازی دادن به من متشکرم. حالا مبارزه‌ای جدید در پیش دارم.خدا به من کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا