کلاهبرداری در سایت‌های همسریابی

وی با بیان این مطلب که موفق شدیم جرایم سایر استان‌ها را هم کشف کنیم، گفت: بالاترین آمار وقوع جرایم مربوط به انگیزه‌های مالی بوده که مانند برداشت‌های غیرمجاز یا سرقت‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی است. رئیس پلیس فتا استان یزد ادامه داد: هویت در اتاق‌های گفت‌و‌گو به غیر از هویت واقعی بیشتر افراد است و …

وی با بیان این مطلب که موفق شدیم جرایم سایر استان‌ها را هم کشف کنیم، گفت: بالاترین آمار وقوع جرایم مربوط به انگیزه‌های مالی بوده که مانند برداشت‌های غیرمجاز یا سرقت‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی است.

رئیس پلیس فتا استان یزد ادامه داد: هویت در اتاق‌های گفت‌و‌گو به غیر از هویت واقعی بیشتر افراد است و با توجه به اینکه هیچ یک از این سایت‌ها دارای مجوز قانونی نیستند، این اشخاص اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی فردی اقدام به کلاهبرداری کرده که دستگیر شده و نزدیک به ۳۰ نفر شاکی دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه موضوع بعدی رمز اینترنتی است که بعضی از افراد اقدام به سوء استفاده می‌کنند، گفت: عدم بارگزاری اطلاعات شخصی، عکس‌ها و فیلم‌ها و اطلاعات بانکی در شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای موبایلی موضوعی است که می‌تواند جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها را بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا