وزش باد و گرد و خاک در شرق و مرکز کشور

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود:  طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود و این وضعیت روزهای دوشنبه وسه شنبه در جنوب فارس …

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود:  طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود و این وضعیت روزهای دوشنبه وسه شنبه در جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

به گفته وی، طی سه روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد، این وضعیت در ارتفاعات غرب کشور نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش ینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اطهار داشت: طی سه روز آینده وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت که دربعضی ساعات، بویژه منطقه زابل، با باد شدید و گرد و خاک همراه خواهد بود. در همین مدت دراستان‌های سمنان، قم و شمال اصفهان نیز وزش باد در برخی نقاط باد و گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

وطیفه تصریح کرد:  هوای گرم طی سه روز آینده بویژه در نیمه غربی کشور حاکم خواهد بود.

وی افزود: فردا  آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت  ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا