شلیک ۱۰۰ موشک سعودی به صعده

جنگنده‌های عربستانی در ادامه تجاوزات هوایی خود به یمن، دو منطقه «الملیل» و «وادی ابوجباره» در منطقه کتاف استان صعده واقع در شمال یمن هدف حملات موشکی خود قرار دادند. شبکه المنار گزارش داد که جنگنده‌های عربستان در این حمله هوایی بیش از ۹۰ موشک به این دو منطقه شلیک کردند. در همین حال، شبکه …

جنگنده‌های عربستانی در ادامه تجاوزات هوایی خود به یمن، دو منطقه «الملیل» و «وادی ابوجباره» در منطقه کتاف استان صعده واقع در شمال یمن هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده‌های عربستان در این حمله هوایی بیش از ۹۰ موشک به این دو منطقه شلیک کردند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد که سعودی‌ها با ۱۴ موشک و راکت منطقه «القمع» در استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش و نیروهای مردمی یمن نیز با شلیک ۵۰ موشک مراکز نظامی عربستان سعودی در «المعطن»، «المدبع»، «غرف الشیخ» و الردیف را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع یمن در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای یمنی پایگاه نظامی «علیب» در استان «عسیر» را با شلیک ۲۰ موشک هدف قرار دادند.

در این بیانیه به تلفات احتمالی این حمله موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله اشاره ای نشده است.

در همین حال، شبکه المنار گزارش داد که نیروهای یمنی با شلیک ۲ موشک «گراد» پایگاه نظامی در منطقه مرزی «ظهران» استان عسیر عربستان را منهدم کردند.

پیشتر، ارتش یمن اعلام کرد تا زمانی که حملات هوایی عربستان به یمن ادامه داشته باشد، حملات موشکی به مواضع عربستان نیز ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا